Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Parker, Helen" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    5. klasside õpilaste pildiraamatute eelistused kolme Tartu kooli näitel
    (Tartu Ülikool, 2016) Parker, Helen; Krass, Tiia, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Exploring seventh-graders' interpretations of Anthony Browne's picturebook "Zoo" : a case study
    (Tartu Ülikool, 2019) Parker, Helen; Zagura, Natalja, juhendaja; Tartu Ülikool. Inglise filoloogia osakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond
    Picturebooks are generally associated with younger children and used to introduce different parts of the world to them. Authors of picturebooks have created a wide range of picturebooks, the intended audience of which is not limited to small children. Such books require a deeper understanding of imagery and require more complex levels of interpretation to fully learn the meaning of the picturebooks. The present MA thesis discusses seventh-graders’ responses to Anthony Browne’s picturebook Zoo to figure out how students interpret picturebooks. The thesis is divided into two main chapters – a literature review focusing on the notion of a picturebook and the use of picturebooks in an English as a Foreign Language (EFL) classroom, and an empirical study.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet