Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Plans, Mathias" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Procedural Generation of Unique Buildings
    (Tartu Ülikool, 2021) Plans, Mathias; Tunnel, Raimond-Hendrik, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Shape Grammar Editor
    (Tartu Ülikool, 2023) Plans, Mathias; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut
    This thesis presents a new way to generate procedural meshes in Godot games. Two new tools were developed. First, the shape grammar editor that can be used to define parameters for a shape grammar. The grammar rules are defined on a visual representation of the shapes, which makes the designing process of the grammar intuitive. Then, that shape grammar is used in Godot plugin to create meshes in real-time applications. Both tools are built on newly devised algorithms and data structures that handle the topology and geometry of 3D shapes. It is shown that the tools given in the grammar editor are enough to create variable shaped objects.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet