Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Ploom, Kerli, juhendaja" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 20 21
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Bandwagon effect drivers’ relationship to generation Z purchase intention in social media marketing
    (Tartu Ülikool, 2025) Kandiak, Yuliana; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    The comparative study of traditional and AI eye-tracking: practical utility of ai recommendations and visual attention predictions in digital banner advertising
    (Tartu Ülikool, 2025) Zaviyalova, Arina; Kalinina, Irina; Pentus, Kristian, juhendaja; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
    The objective of this study is to clarify the practical utility of AI eye-tracking softwares in predicting visual attention and improving the performance of digital banner advertisements. In order to achieve this objective, the AI eye-tracking software was utilised to predict attention and obtain suggestions for improving the digital banner performance. To clarify the impact of these suggestions, an international digital campaign was executed, employing both non-optimised and optimised banners (A/B testing) . In order to clarify the accuracy of attention prediction, an eye-tracking study was conducted, complemented by semi- structured interviews. The findings of the digital campaign analysis demonstrate that AI design quality metrics are generally not strong predictors of click-through rate, though a few strong correlations were revealed for some countries. The findings of the eye-tracking study indicate that AI predictions exhibited modest alignment with human gaze, yet demonstrated limitations in modelling top-down attention.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eesti blogijate eneseturundus ning blogimine ettevõtlusena
    (Tartu Ülikooli Pärnu kolledž, 2019) Laustam, Laura; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Pärnu Kolledž; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Pärnu Kolledž. Ettevõtlusosakond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Emotsioonide seos tarbija valikutega
    (Tartu Ülikool, 2019) Belitšev, Marili; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Evaluation of Facebook social campaign marketing impact in different age groups
    (Tartu Ülikool, 2022) Sepp, Emily; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    The gender difference between animated and static social media content on consumers’ engagement
    (Tartu Ülikool, 2020) Mansimli, Leyla; Ploom, Kerli, juhendaja; Pentus, Kristian, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Hoiakud ja eelistused seksuaalse kuvandiga reklaamide suhtes Eestis ja Hiinas
    (Tartu Ülikool, 2019) Heinsalu, Annaliisa; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    How do sexual adverts affect emotions and attitude – comparison of Russian and Estonian consumers
    (Tartu Ülikool, 2020) Nekrasova, Alina; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Huvigruppide kaasamine korporatiivsel rebrändingul Wise Payments Ltd näitel
    (Tartu Ülikool, 2025) Jaago, Egle; Kodar, Ave; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Overcoming institutional distance with capabilities and resources: Estonian SMEs on Chinese market
    (Tartu Ülikool, 2021) Troitskaja, Ilona; Ploom, Kerli, juhendaja; Varblane, Urmas, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Rahvusvahelise tootepakendi kujundamine multikultuursele tarbijale
    (Tartu Ülikool, 2020) Freirik, Stella; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Rebrändimise protsessi edutegurid Telia Eesti AS näitel
    (Tartu Ülikool, 2018) Semjonova, Anastassia; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Reklaamide seksualiseerimise mõju tarbija hinnangutele ja ostueelistustele Eestis ja USA-s rahulolutoodete näitel
    (Tartu Ülikool, 2022) Heinsalu, Annaliisa; Saarik, Stina; Pentus, Kristian, juhendaja; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Relationship between ad elements, recall and likeability in short Youtube ads
    (Tartu Ülikool, 2019) Suurkivi, Liisi; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Šokeerivate kommertsreklaamide efekt ja meediakanalite eelistused Eestis
    (Tartu Ülikool, 2020) Kägo, Kristina; Lõhmus, Anette; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Taustamuusika valimine kliendi persoona põhjal restoran NOKK näitel
    (Tartu Ülikool, 2023) Hanikat, Kaie-Mari; Pentus, Kristian, juhendaja; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Teenuse rahvusvahelise turunduskommunikatsiooni kohandamine ja standardiseerimine Instagramis Bolt Technology OÜ näitel
    (Tartu Ülikool, 2022) Soosaar, Stella; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Toidupiltide visuaalsete elementide mõju kaasatusele Instagramis
    (Tartu Ülikool, 2019) Kokmann, Irmeli; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Toote päritoluriigi pakendielemendi mõju tarbijakäitumisele
    (Tartu Ülikool, 2020) Laine, Mairit; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Tootepakendi ja selle elementide mõju eestlaste ja venelaste ostukäitumisele jaekaubanduses Valio Eesti AS näitel
    (Tartu Ülikool, 2022) Kalinina, Irina; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet