Browsing by Author "Ploom, Kerli, juhendaja"
Now showing 1 - 18 of 18
- Results Per Page
- Sort Options
Item Eesti blogijate eneseturundus ning blogimine ettevõtlusena(Tartu Ülikooli Pärnu kolledž, 2019) Laustam, Laura; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Pärnu Kolledž; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Pärnu Kolledž. EttevõtlusosakondItem Emotsioonide seos tarbija valikutega(Tartu Ülikool, 2019) Belitšev, Marili; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. MajandusteaduskondItem Evaluation of Facebook social campaign marketing impact in different age groups(Tartu Ülikool, 2022) Sepp, Emily; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. MajandusteaduskondItem The gender difference between animated and static social media content on consumers’ engagement(Tartu Ülikool, 2020) Mansimli, Leyla; Ploom, Kerli, juhendaja; Pentus, Kristian, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. MajandusteaduskondItem Hoiakud ja eelistused seksuaalse kuvandiga reklaamide suhtes Eestis ja Hiinas(Tartu Ülikool, 2019) Heinsalu, Annaliisa; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. MajandusteaduskondItem How do sexual adverts affect emotions and attitude – comparison of Russian and Estonian consumers(Tartu Ülikool, 2020) Nekrasova, Alina; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. MajandusteaduskondItem Overcoming institutional distance with capabilities and resources: Estonian SMEs on Chinese market(Tartu Ülikool, 2021) Troitskaja, Ilona; Ploom, Kerli, juhendaja; Varblane, Urmas, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. MajandusteaduskondItem Rahvusvahelise tootepakendi kujundamine multikultuursele tarbijale(Tartu Ülikool, 2020) Freirik, Stella; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. MajandusteaduskondItem Rebrändimise protsessi edutegurid Telia Eesti AS näitel(Tartu Ülikool, 2018) Semjonova, Anastassia; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. MajandusteaduskondItem Reklaamide seksualiseerimise mõju tarbija hinnangutele ja ostueelistustele Eestis ja USA-s rahulolutoodete näitel(Tartu Ülikool, 2022) Heinsalu, Annaliisa; Saarik, Stina; Pentus, Kristian, juhendaja; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondItem Relationship between ad elements, recall and likeability in short Youtube ads(Tartu Ülikool, 2019) Suurkivi, Liisi; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondItem Šokeerivate kommertsreklaamide efekt ja meediakanalite eelistused Eestis(Tartu Ülikool, 2020) Kägo, Kristina; Lõhmus, Anette; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondItem Taustamuusika valimine kliendi persoona põhjal restoran NOKK näitel(Tartu Ülikool, 2023) Hanikat, Kaie-Mari; Pentus, Kristian, juhendaja; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondItem Teenuse rahvusvahelise turunduskommunikatsiooni kohandamine ja standardiseerimine Instagramis Bolt Technology OÜ näitel(Tartu Ülikool, 2022) Soosaar, Stella; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondItem Toidupiltide visuaalsete elementide mõju kaasatusele Instagramis(Tartu Ülikool, 2019) Kokmann, Irmeli; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. MajandusteaduskondItem Toote päritoluriigi pakendielemendi mõju tarbijakäitumisele(Tartu Ülikool, 2020) Laine, Mairit; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. MajandusteaduskondItem Tootepakendi ja selle elementide mõju eestlaste ja venelaste ostukäitumisele jaekaubanduses Valio Eesti AS näitel(Tartu Ülikool, 2022) Kalinina, Irina; Ploom, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. MajandusteaduskondItem Visuaalse turunduse roll ostuotsuse mõjutajana Instagrami postituste näitel(Tartu Ülikool, 2019) Kukk, Kaisa; Ploom, Kerli, juhendaja; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond