Sirvi Autor "Ploom, Kristi" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Magistriõppe kvandidaatide valikuid mõjutavad tegurid sisseastumise infosüsteemi (SAIS) andmete põhjal 2014. aastal(Haridus- ja Teadusministeerium, 2014) Ploom, KristiKäesolevas raportis antakse statistiline ülevaade vastuvõtust kõrghariduse II astmele sisseastumise infosüsteemi (SAISi) andmetel. SAIS on e-teenus, mis võimaldab õppeasutustel läbi viia vastuvõtu protsessi alates avalduste vastuvõtust kuni vastuvõtuotsuste tegemiseni. Sisseastujad saavad SAISis esitada elektroonseid avaldusi, jälgida oma avalduste kohta vastuvõtu pingeridades ning vastuvõtu korral kinnitada oma õppimatulekut või loobuda õppekohast. SAIS on seotud riiklike andmekogudega (Eesti hariduse infosüsteem, eksamite infosüsteem jm) ning võimaldab kandidaatidel esitada andmeid haridustee ning õppetulemuste kohta (riigieksamid, lõputunnistuse hinded) elektroonselt. 2014. aastal võttis SAISi kaudu üliõpilasi magistriõppesse vastu 9 kõrgkooli 12st magistriõpet pakkuvast kõrgkoolist. SAISis toimus vastuvõtt kokku 98% kõrghariduse II astme õppekavadest, millele magistriõppe üliõpilasi immatrikuleeriti. SAISi kasutanud kõrgkoolidesse asus õppima 96% kõrghariduse II astmele immatrikuleeritud üliõpilastest. Raportis antakse 2014. aasta SAISi andmetele tuginedes ülevaade kõrghariduse II astme kandidaatide taustast ja kandideerimisvalikutest ning kõrgkoolide vastuvõtunäitajatest (avalduste ja õppekohtade arv, õppekohtade täituvus). Kandidaatide tausta ja valikute osas on vaatluse all Eesti taustaga isikud, konkurssidele keskenduv peatükk käsitleb peamiselt tasuta õppekohtade täitmist.Kirje Üldharidus- ja kutsekoolide tulemuslikkuse ja seda mõjutavate tegurite analüüs(Tartu Ülikool, 2011) Türk, Kulno; Haldma, Toomas; Kukemelk, Hasso; Ploom, Kristi; Irs, Reelika; Pukkonen, LeeUuringu "Üldharidus- ja kutsekoolide tulemuslikkus ja seda mõjutavad tegurid" eesmärgiks oli selgitada välja Eesti gümnaasiumide, põhikoolide ja kutseõppeasutuste tulemusjuhtimise eripärad, probleemid ja seda mõjutavad tegurid koolide kvaliteedijuhtimise, finantsjuhtimise ning õpetajate töösoorituse hindamise ja tulemustasustamise alateemade raames. Uuringu lähtekohana analüüsiti esmalt erinevate riikide haridusasutuste kvaliteedi- ja finantsjuhtimise ning õpetajate töösoorituse hindamise ja tulemustasustamise alast teaduskirjandust ning töötati välja uuringumetoodika. Uuringu raames koostati kaks modifikatsioonidega ankeetküsimustikku, üldhariduskoolide puhul viiele ja kutsekoolide puhul neljale sihtrühmale (huvigrupile) ning loodi IT lahendused nende läbiviimiseks.