Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Rahnu, Leen" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Avatud Noortekeskuste olukorra kaardistamise uuring
    (MindPark, 2005) Kasemets, Liis; Rahnu, Leen
    Uuringu laiemaks eesmärgiks on anda ülevaade viimaste aastate jooksul uute ja huvihariduse kaudu ka noorte integratsiooni toetavate noorsootööasutustena esile kerkinud avatud noortekeskuste tegevus- ja jätkusuutlikkusest. Käesoleva uuringu otseseks eesmärgiks on luua alus avatud noortekeskuste kui noorsootööasutuse täpsemale määratlusele (toimimismehhanism, sõltumatus, elujõulisus) ja siduda see noortekeskuste suutlikkusega vastata noorte ja kogukonna vajadustele. Uuring kaardistab avatud noortekeskuste olukorda, määratleb noortekeskuste tegevuse üldised tunnused ning annab hinnangu nende tegevusele ja tegevusvõimele (sh muukeelsete noorte kaasamiseks noortekeskuse tegevusse). Uuringus analüüsitakse noortekeskuste toimimise olulisemaid mõjureid, mis tulenevad ühelt poolt noortekeskuste üldisest tegevusraamistikust (sh staatusest, partnerlussuhetest, finantseerimisest), teisalt keskuste igapäevasest tegevusest (sh seatud eesmärkidest ja prioriteetidest, keskuses läbiviidavatest tegevustest); aga samuti kaasatud noortest ja nende kaasatuse võimalustest (sh noorte osalusest eesmärkide määratlemisesl, tegevuste kavandamisel ja läbiviimisel; noorte huvist keskuse tegevuse ja maine vastu) jne.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Uusimmigrantõpilaste akadeemiline ja sotsiaalne toimetulek Eesti üldhariduskoolis
    (MindPark, 2013) Kasemets, Liis; Asser, Hiie; Hannust, Triin; Rahnu, Leen
    Uusimmigrant-õpilaste õpiedukuse ja haridusvõimaluste uuringu laiemaks eesmärgiks on kaardistada Eesti üldhariduskoolides õppivate uusimmigrant-õpilaste akadeemiline ja sotsiaalne toimetulek, selleks loodud ja vajalikud tingimused. Uuringu otseseks eesmärgiks on välja selgitada, milliseid koolikorralduslikke meetmeid rakendatakse uusimmigrant-õpilaste toetamisel üldhariduskoolides, kas uusimmigrant-õpilaste edasijõudmine on eakohane. Uuringus analüüsiti uusimmigrantõpilaste õppekorraldust, õpitulemusi, sotsiaalset toimetulekut, samuti õpilaste vanemate ning õpetajate hoiakuid ja hinnanguid õpilaste edasijõudmise, edukuse ja nende põhjuste osas.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet