Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Sabanin, Yevhenii" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Konkureerivate mobiilirakenduste erijoontel ja tunnustel põhinev võrdlev analüüs
    (2016) Sabanin, Yevhenii; Pfahl, Dietmar; Shah, Faiz
    Tarkvara kvaliteedi mõõtmine on väljakutse paljudele ettevõtetele. Kasutaja kogemuse kogumine ja struktureerimine on väga keeruline. Kasutajate tagasiside on tavaliselt liiga üldine ning tarkvara probleemide leidmine ja seostamine tarkvara võimalustega (nt. kas tegemist on turvaveaga või kasutajaliidese probleemiga) on muutumas keeruliseks. Samal ajal näevad kliendid vaeva rakenduste võimalusepõhise võrdlemisega. Klientidel ei ole ühtegi viisi tuvastamaks, milline võimekus töötab hästi eri rakendustes ja milline mitte.\n\rEttevõtted üritavad sundida kliente andma „struktureeritud“ tagasisidet, kuid tagasiside vorme täidetakse tihti pealiskaudselt või eiratakse täielikult. Kuna võrgumüük on tänapäeval tüüpiline tarkvararakenduste evituskanal, hoitakse enamikku kasutajate tagasisidest võrgus ja avalikult kättesaadavalt veebis (nt. Google Play, Apple Store mobiilitarkvara puhul). Sellegipoolest on automaatne väärtusliku info eraldamine, positiivsete ning negatiivsete arvamuste eristamine ning rakenduste klassifitseerimine võimaluste rühmade järgi keeruline. Konkureerivate rakenduste võimalustepõhine võrdlemine on jätkuvalt raske ülesanne. Üks probleemidest on kommentaaride suur arv, mis teeb arvustajate hoiakute jälgimise keeruliseks. Analoogiliselt on keeruline leida koondarvamust tarkvara iga aspekti (või ka „võimaluse“) kohta. Sel põhjusel on hoiakuteanalüüs muutumas aina populaarsemaks. Selles valdkonnas on teostatud palju uurimusi ning loodud ja rakendatud on mitmeid meetodeid ja tööriistu. Võttes aluseks rakenduse ülevaadetest eraldatud informatsiooni, püstitatakse antud töös kolm eesmärki:\n\r1. Tuvastada etteantud rakenduste võimalused.\n\r2. Tuvastada need rakendused, mida võib funktsionaalsuse (nt. võimaluste) poolest pidada konkureerivateks.\n\r3. Võrrelda neid rakendusi kasutades hoiakute analüüsi.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet