Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Samuel, Mait" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Keskmise ja summaarse suuruse tajumehhanismidest tingitud vastamisaegade eripärad
    (Tartu Ülikool, 2014) Samuel, Mait; Allik, Jüri, juhendaja; Averin, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut
    Daniel Kahneman ( Thinking Fast and Slow, 2011, lk. 92-93) tuli välja intrigeeriva ideega, et geomeetriliste objektide keskmist suurust saab hinnata kindla täpsuse ja kiirusega. Samas summeeritud suuruse puhul, seal juures, samade objektidega, on jõudlus vaesem. Kuna nende kahe süsteemi reaktsiooniajalist vahet pole süviti uuritud, siis selles uurimustöös keskendusingi nende kahe mudeli reaktsiooniajalisele vahele. Ühtlasi analüüsisin ka elementide mõju ülesandele. Et Kahneman’i ettepanekut testida hindasid vaatlejad N=1, 2, 3 või 7 testringi keskmist või summaarset suurust ning võrdlesid seda etaloniga. . Tulemused kinnitasid Kahneman’i hüpoteesi. Summa hindamisel olid vastamisajad pikemad kui keskmise hindamisel. Samas, intuitiivselt on see tõenäolisem, et mingit teist protseduuri kasutatakse korrutamise asemel. Lisaks leidsin, et õigete vastuste andmine oli negatiivses seoses reaktsiooniajaga. Samuti omas reaktsiooniaegadele mõju elementide arv.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Lesson plans for teaching informal and conversational language
    (Tartu Ülikool, 2018) Samuel, Mait; Veldi, Enn, juhendaja; Tartu Ülikool. Inglise filoloogia osakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond
    Antud töö eesmärgiks oli luua kolme tunni materjalid koos tunniplaanidega, mis oleksid autentsed ja tõstaksid õpilaste teadlikkust informaalsest keelest ja kõneregistritest. Lisaks keskendusid õppematerjalid kasulike strateegiate õpetamisele, nimelt kuidas õpilased saaksid edukamalt oma lõpueksami sooritada ja kasutada õpitud teadmisi edaspidises elus. Autor defineeris töös nii informaalse kui ka kõnekeele mõisted tuues välja nende iseloomulikud jooned koos näidetega Lisaks sai põhjendatud ka strateegiliste oskuste pädevuse ja verbaalse oskuse strateegiate olemus. Metodoloogia osas kirjeldati, kuidas valiti ja koostati materjalid. Valminud õppematerjale katsetas õpetaja-praktikant kahes kaheteistkümnendas klassis. Seejärel täitsid õpilased tagasisideküsimustiku, mis postitatud sama-aegselt kooli veebikeskkonda. Tagasisidest võib järeldada, et õpilastele üldiselt meeldisid praktikandi koostatud tunnid, materjalid, ja nad põhjendasid selle kasulikkust vastustega lahtistele küsimustele. Kuna tagasiside materjalide kohta oli hea, võib arvata, et hüpotees sai kinnitust.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet