Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Siitan, Toomas" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 14 14
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Codex der Preetzer Benediktinerinnen in dem Estnischen Historischen Museum zu Tallinn
    (Swedish Society for Music Research, 1996) Siitan, Toomas
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Editor’s Preface
    (Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia, 2022) Siitan, Toomas; Siitan, Toomas, koostaja; Arvo Pärdi Keskus; Kõrver, Kristina
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eesti muusikalugu. I
    (Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia Kirjastus, 2025) Pappel, Kristel; Siitan, Toomas; Kõlar, Anu; Schaper, Anu; Heinmaa, Heidi; Ernits, Tiiu; Dolgopolova, Aleksandra; Schaper, Anu, toimetaja; Kaalep, Triin, keeletoimetaja; Siitan, Kersti, kujundaja
    „Eesti muusikaloo“ rohkelt illustreeritud esimene köide (Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia kirjastus) käsitleb muusikaelu Eestis alates 12/13. sajandi vahetusest kuni Eesti Vabariigi väljakuulutamiseni 1918. aastal. Varasemast palju põhjalikumalt on valgustatud siinset saksa ja rootsi muusikakultuuri. Esimene köide loob päris uue pildi keskaegsest ja 17.–18. sajandi muusikakultuurist Eesti linnades, samuti kodanlikust muusikaelust baltisaksa kogukonnas, muusikast kirikus, koolis ja teatris ning eesti professionaalse muusikakultuuri alguskümnenditest. See on esimene kaasaegne terviklik käsitlus Eesti muusikaloost, ilmudes pool sajandit pärast nõukogude-aegset koguteost „Eesti muusika” (1968/1975) ja täites seega suure lünga Eesti kultuuriloo mõtestamisel.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Intervjuu Richard Taruskiniga
    (Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia, 2019) Siitan, Toomas; Kõlar, Anu, koostaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Introduction
    (Arvo Pärt Centre, 2014) Siitan, Toomas; Rosma, Hedi, toimetaja; Kõrver, Kristina, toimetaja; Kutman, Kai, toimetaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kevin C. Karnes. Arvo Pärt’s Tabula Rasa. New York 2017
    (Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia, 2018) Siitan, Toomas; Pappel, Kristel, koostaja; Uusma, Hanna-Liisa, koostaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kurblugu Helme ja Paistu orelite hävitamisest 1329. aastal paganlike leedulaste poolt
    (National Archives of Estonia, 2018) Siitan, Toomas
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Michael Hahn – ein Schütz-Schüler und seine musikalische Umgebung in Narva um 1670
    (Internationale Heinrich-Schütz-Gesellschaft, 2012) Siitan, Toomas; Linfield, Eva, toimetaja; Krummacher, Friedhelm, toimetaja; Breig, Werner, toimetaja; Werbeck, Walter, toimetaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Mis vaevab Adornot?
    (Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia, 2023) Siitan, Toomas; Raju, Marju, koostaja
    Despite the controversies it has caused, Theodor W. Adorno’s Philosophy of New Music (1949) is one of the fundamental texts of modernist musical aesthetics. The article discusses the complex personal background of the author as well as the historical context of this work, which can be understood at least partly as a complement to the Dialectic of Enlightenment (1947), co-written with Max Horkheimer. The problems of the dehumanization of art and the relation of modernity to mass culture, as well as the loss of communicativeness in 20th-century musical modernism, are discussed. Attention is paid to the background of the national ideology of Adorno’s music philosophy, which sprouts from the German cultural ideology formed at the turn of the 18th and 19th centuries. In the 19th century, music in general and the idea of the primacy of German music particularly played a significant role in the construction of German national identity, and at the beginning of the 20th century, both the defenders of the German musical tradition and the modernists started from a similar ideological base. The totalitarian cultural ideology of Nazi Germany was also formed on this ideological base, and its equivalent can be seen in Eastern Europe in the 20th century.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Pärt, Bach and the Bees
    (Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia, 2022) Siitan, Toomas; Siitan, Toomas, koostaja; Arvo Pärdi Keskus; Kõrver, Kristina
    Wenn Bach Bienen gezüchtet hätte … (If Bach Had Been a Beekeeper …, 1976) is the most enigmatic composition from the formative year of Arvo Pärt’s tintinnabuli style and creates an intriguing conflict with the common narrative depicting Pärt’s oeuvre. The piece combines Pärt’s compositional methods from contrasting stylistic periods and challenges the position of Credo (1968) as the watershed between avant-garde and tintinnabuli. The polarity of the opposing styles in this piece still resembles the aesthetics of his collages; Pärt’s last connection with Bach’s original music sheds new light on his earlier compositions as well as on the complexity of composer’s creative search of the year 1976. Until now Wenn Bach …, which could be considered a transitional work alongside Credo and Symphony No. 3, has not received the reception it merits.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Saateks koostajalt
    (Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia, 2022) Siitan, Toomas; Siitan, Toomas, koostaja; Arvo Pärdi Keskus; Kõrver, Kristina
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Sounding Structure, Structured Sound
    (Fordham University Press, 2021) Siitan, Toomas; Saler, Robert, toimetaja; Engelhardt, Jeffers, toimetaja; Bouteneff, Peter C., toimetaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Stravinski kui saatan: Adorno kolm kriitilist pilku
    (Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia, 2024) Paddison, Max; Siitan, Toomas; Schaper, Anu; Ross, Jaan, tõlkija; Davidjants, Brigitta, koostaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Von der Semantik der textlichen und musikalischen Symmetrie der Bachkantate "Gottes Zeit ist die allerbeste Zeit" (BWV 106)
    (Klett-Cotta, 2010) Siitan, Toomas

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet