Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Silm, Gerli, juhendaja" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 13 13
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Avaliku elu tegelased 5-7. klassi õpilaste iidolitena Pärnumaa koolide näitel
    (Tartu Ülikool, 2018) Nairis, Anu; Silm, Gerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eesti õpilaste probleemide lahendamise oskus matemaatikas
    (Tartu Ülikool, 2023) Põder, Melody; Silm, Gerli, juhendaja; Sõrmus, Maarja, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    II kooliastme loodusõpetuse õpetajate uurimusliku õppe kasutamise kogemused kirjastuste Avita, Koolibri ja Maurus õppematerjalidele toetudes
    (Tartu Ülikool, 2022) Järvelt, Jessica; Silm, Gerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Juhtkonna liikmete arusaamad teenindava personali koolitusvajadustest ja ootused koolitusvõimalustele Lõuna-Eesti viie hotelli näitel
    (Tartu Ülikool, 2017) Perve, Anu; Silm, Gerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Klotsitehnika kui visuaalne tööriist õpetajate tunniplaneerimise ja õppijakeskse õpikäsituse toetamiseks
    (Tartu Ülikool, 2025) Soosaar, Carolyn; Pääsik, Triinu, juhendaja; Silm, Gerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Lasteaedades ja üldhariduskoolides õppivate laste vanemate hoiakud kaasavasse haridusse
    (Tartu Ülikool, 2024) Siiman, Andres; Silm, Gerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetajakoolituse üliõpilaste vastastiktagasiside uskumuste küsimustiku valideerimine
    (Tartu Ülikool, 2022) Puusepp, Marit; Hunt, Pihel, juhendaja; Silm, Gerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetajate hoiakud seoses kaasava hariduse põhimõtete rakendamisega õppetöös
    (Tartu Ülikool, 2024) Pükkenen, Katryna; Silm, Gerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetajate isiksus, psühhosotsiaalsed ohutegurid töökeskkonnas ja nende seos sooviga ametis jätkata
    (Tartu Ülikool, 2025) Liivand, Liis; Ausmees, Liisi, juhendaja; Silm, Gerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut
    Nii Eestis kui mujal maailmas on aina süvenev probleem õpetajaskonna vananemisega. Õpetajate jätkamist tööl võivad mõjutada nii isiksus kui psühhosotsiaalsed ohutegurid, kuid teadusuuringuid sellel teemal on vähe. Magistritöö eesmärk oli (1) kindlaks teha, kuidas erineb alustavate õpetajate isiksuseomaduste profiil üldisest Eesti õpetajate isiksuseomaduste profiilist, ning (2) välja selgitada, millised on alustavate õpetajate puhul isiksuseomaduste, tööga seotud psühhosotsiaalsete ohutegurite ja ametis jätkamise soovi omavahelised seosed. Selleks kogusin veebiküsitlusega andmeid isiksuse ja ohutegurite kohta alla 5 aasta üldhariduskoolis töötanud õpetajatelt (n=122; vanus M=34,3, SD=10,38) ning võrdlesin neid Eesti geenivaramu isiksuseuuringu õpetajate andmetega (n=3466; vanus M=51,5, SD=14,3). Valimite isiksuseprofiilid olid väga tugevas seoses (r=0,97, p<0,001). Kõige enamate psühhosotsiaalsete ohuteguritega oli seotud neurootilisus, kuid ohuteguritel oli seoseid ka ekstravertsuse, meelekindluse ja sotsiaalsusega. Sooviga tööd jätkata olid statistiliselt oluliselt seotud tööga seotus, tööle pühendumine ja tööga rahulolu ning 13 isiksusenüanssi. Uuring võiks olla heaks sisendiks edaspidisele neid seoseid täpsustavatele uuringutele.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetamine andmepõhises maailmas: õpetaja andmekirjaoskuse testi väljatöötamine
    (Tartu Ülikool, 2025) Mardisalu, Maiken; Hunt, Pihel, juhendaja; Silm, Gerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Pagar-kondiitri eriala kutseõppijate kogemused õppijat toetavast grupimentorlusest ja ettepanekud selle arendamiseks
    (Tartu Ülikool, 2022) Lebedev, Maarja; Silm, Gerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Tasuta menstruaaltarvikute pakkumine Tartu koolides ja õpilaste kogemus seoses menstruatsiooniga
    (Tartu Ülikool, 2024) Koppel, Liisa; Zobel, Charlyz VihmaPisar; Silm, Gerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Vaimse tervise teemalise taskuhäälingu kuulamise mõju õpetajate vaimsele tervisele ja nende tagasiside loodud taskuhäälingule
    (Tartu Ülikool, 2024) Sild, Kristel; Eero, Helena; Silm, Gerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet