Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Sokk, Helena" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Vision-based Localization on City Scale Using Open Street Map
    (Tartu Ülikool, 2025) Sokk, Helena; Muhammad, Naveed, juhendaja; Zabolotnii, Dmytro, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut
    Autonomous vehicles, like other robots, need to localize themselves in order to navigate. While global navigation satellite systems (GNSS) such as GPS can provide such vehicles with localization information, the GNSS information might not always be available. Since localization is one of the crucial components in self-driving vehicles, it is important to develop robust techniques to accomplish it. One such localization technique for vehicles to localize is using particle filters, given a map of the environment. The goal of this thesis was to implement a robust localization framework that integrates the particle filter with vision-based street sign detection and Open Street Map, without any reliance on GNSS. The proposed framework was able to localize the vehicle within a radius of 10 meters of its ground truth location, showing promising results. The implemented framework provides a good starting point for any future improvements and experiments in the problem of GNSS-free localization in autonomous vehicles.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Võõrsõnade õppimist lihtsustav veebipõhine mäng
    (Tartu Ülikool, 2023) Sokk, Helena; Liin, Krista, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut
    Käesoleva bakalaureusetöö eesmärk oli luua võõrsõnade õppimist lihtsustav veebipõhine mäng, mis koosneb kolmest alammängust. Võõrsõnade mäng peaks sobima nii põhikooli kui ka gümnaasiumiastme õpilastele ning lisaks kõikidele keelehuvilistele, kes soovivad võõrsõnu õppida või meelde tuletada. Mängu loomiseks kasutati erinevaid keeleressursse, nagu näiteks võõrsõnade leksikon, sagedussõnastik ja EstNLTK, et tuua juurde varieeruvust. Töös kirjeldatakse, mis on võõrsõnad, räägitakse mängupõhisest õppimisest, tuuakse välja, millised mängud juba eelnevalt eksisteerisid ning kuidas loodi töö praktilise osana veebipõhine mäng.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet