Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Soosalu, Karl" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Improving the Sprint Review and Delivery Process by Enhancing the Monitoring System
    (Tartu Ülikool, 2025) Soosalu, Karl; Pfahl, Dietmar Alfred Paul Kurt, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut
    This thesis focuses on the development and implementation of a tool aimed at automating sprint summaries for the Data Services and Reporting (DSR) department at Playtech Estonia. The primary goal of the tool is to provide real-time insights into sprint performance by analyzing story point estimation accuracy, time logged versus estimated hours, and task completion rates. By integrating with Jira, the tool automates data collection and analysis, eliminating the need for manual data extractions and enabling continuous feedback loops. The development process involved using Java, Spring Boot, and Vue.js, and testing was conducted to ensure functional correctness and usability in real-world conditions. The tool features a dynamic and user-friendly dashboard that supports better visualization of key metrics. The results demonstrated the tool's ability to track dynamic changes in sprint data and offer valuable insights contributing to improved sprint planning and retrospective analysis.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kvaliteedi tagamise protsessid tarkvaraettevõttes Playtech Estonia näitel
    (Tartu Ülikool, 2022) Soosalu, Karl; Orav, Heili, juhendajad; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut
    Kvaliteedi tagamine ja testimine on tarkvara arendustsükli olulised osad, mis mõjutavad suurel määral projektide edukust. Suur roll on nii funktsionaalsetel kui ka mittefunktsionaalsetel nõuetel, mis mõlemad klientide kasutuskogemust suurel määral mõjutavad. Käesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks oli analüüsida, kuidas tagada toote kvaliteet tänapäevases tarkvaraettevõttes. Samuti selgitada välja, milliseid testimisviise on olemas, kui suurt osa on võimalik automatiseerida ning milline mõju on kaasnenud välearenduse tulekuga. Kvaliteedi tagamise protsesse kirjeldatakse Playtech Estonia OÜ osakonna näitel. Selleks uuriti ettevõtte tööde kulgu ning intervjueeriti töötajaid, selgitati välja nende teadmised ja suhtumine testimise erinevatesse meetoditesse. Lõpuks tehti töös parandusettepanekud edukamaks kvaliteedi tagamiseks uuritud osakonnas. Selgus, et testimine on ettevõtte tööprotsessis olulisel kohal ning lisaks automatiseeritud testidele kasutatakse palju ka käsitsi testimist. Suurim probleem on senimaani olnud jõudluse testimisega, mida on testkeskkonnas rakendatud minimaalselt. Töö tulemusena tehtud parandusettepanekud viitavad jõudluse testimise edendamisele, üksuste testimise osakaalu suurendamisele, kvaliteedi kontrolli veelgi suuremale automatiseerimisele ning dokumentatsiooni arendamisele.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet