Sirvi Autor "Sootla, Mia" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Õpetajate suhtumine laste vahelistesse konfliktidesse ja selle seos konfliktidesse sekkumisega(Tartu Ülikool, 2025) Sootla, Mia; Tamm, Anni, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituutKäesoleva uuringu eesmärk oli välja selgitada, kuidas õpetajate suhtumine lastevahelisse konflikti on seotud õpetaja sekkumisega lastevahelisse konflikti. Valimisse kuulus 259 Eesti õpetajat, kes vastasid küsimustele lastevaheliste konfliktide ning õpetaja konfliktis käitumise kohta. Uuringu tulemused näitasid nõrka negatiivset seost konflikti positiivselt suhtumise ja direktiivse sekkumise vahel. Seost positiivse suhtumise ning vahendava sekkumise vahel ei leitud. Samuti leiti nõrk positiivne korrelatsioon konflikti suhtumise ning konflikti mitte sekkumise vahel. Tulemused viitavad sellele, et mida positiivsemalt suhtuvad õpetajad lastevahelisse konflikti, seda vähem kasutavad nad lastevahelisse konflikti sekkumisel direktiivset käitumist või ei sekku konflikti üldse.