Sirvi Autor "Tsirel, Kaur-Eerik" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje COVID-19 psühholoogiline mõju 3,5-4,5 aastaste laste käitumisele(Tartu Ülikool, 2021) Tsirel, Kaur-Eerik; Tulviste, Tiia, juhendaja; Tõugu, Pirko, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituutKirje Probleem C. Thi Nguyeni kajakambri definitsioonis(Tartu Ülikool, 2021) Tsirel, Kaur-Eerik; Davies, Alexander Stewart; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Filosoofia osakondKäesoleva bakalaureusetöö eesmärk oli demonstreerida probleemi Nguyeni definitsiooni ja seda kirjeldavate näidete vahel. Nguyen kirjeldab näidetega kajakambri episteemilist ebatervislikkust, kuid kajakambri definitsioonist see kindlapiiriliselt ei väljendu. Selleks, et demonstreerida, et antud definitsioonis on viga, vaatlesin teemat reliabilistlikus ja evidentsialistlikus interpretatsioonis. Nende kahe teooria valguses hindasin, kas Nguyeni kajakambri definitsiooni kohaselt toimub episteemiline ebatervislik praktika, ehk kas sedalaadi töötava struktuuri uskumused on õigustatud. Selleks esitasin eluliselt reaalse teoreetilise olukorra, mis puhul rakenduks Nguyeni kajakambri definitsioon korraga nii kajakambrina kui ka episteemiliselt tervisliku sotsiaalse struktuurina. Kajakambri definitsioon rakendub antud teoreetilises situatsioonis nii reliabilistlikus kui ka evidentsialistlikus interpretatsioonis.