Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
  • Eesti
  • English
  • Deutsch
Logi sisse
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Tunnel, Raimond-Hendrik , juhendaja" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    Kirje
    3D Comic Rendering
    (Tartu Ülikool, 2020) Vainumäe, Oliver; Tunnel, Raimond-Hendrik , juhendaja; Montesdeoca, Santiago, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut
    In this thesis a non-photorealistic rendering algorithm is devised for rendering a 3D scene. The algorithm follows the style of the illustrations in the La mémoire de l'eau (Water Memory) graphic novel. Implementation is carried out in Maya Non-Photorealistic Rendering Framework (MNPR), which is a framework for the 3D computer graphics software Autodesk Maya. The devised algorithm consists of edge detection using difference of Gaussians for stylized lines and color smudging. The output of the devised algorithm is compared to the source material and potential future improvements are offered.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 UTLIB

  • Saada tagasisidet