Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Uustalo, Henriette" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Esimeste ja oluliste ma?lestuste erinevused tekitatud emotsioonides, meeldivuses ning nende jagamise ja meenutamise sageduses
    (2022) Uustalo, Henriette; Tõugu, Pirko; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Tudengite esimesed mälestused teadusalastest ning kunsti-ja kultuurialastest õpikogemustest – erialavaldkondade ja mälestuste vahelised võrdlused
    (Tartu Ülikool, 2024) Uustalo, Henriette; Tõugu, Pirko, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut
    Varasemalt on uuritud varajaste teadusalaste õpikogemuste rolli STEM-alase (teadus, tehnoloogia, inseneeria ja matemaatika) karjääri valimisel. Siiani ei ole teemat laiendatud teistele erialavaldkondadele ning teistest valdkondadest õpikogemustele. Käesoleva töö eesmärk oli välja selgitada, kuidas erinevad erinevate erialavaldkondade tudengite esimesed mälestused teadusalastest ning kunsti-ja kultuurialastest õpikogemustest. Uuringusse kaasati 228 tudengit vanuses 18-57 aastat. Võrreldi mälestuste ja kogemuste sisu ning kvaliteeti (teema, kontekst, detailsus, spetsiifilise inimese mainimine ning see kui elavalt kogemust meenutatakse) ning kogemusele antud hinnanguid (olulisus, positiivsus ja keerulisus). Tulemustest ilmneb, et kuigi teadusalaseid ning kunsti-ja kultuurialaseid õpikogemusi võib pidada sarnaseks spetsiifilise inimese mainimise, meenutamise elavuse ning kogemusele antud hinnangute poolest, siis esinevad erinevused õpikogemuste kontekstides ning mälestuste kirjelduste detailsustes. Erialavaldkondade vahelised erinevused esinesid mälestuste kontekstides, spetsiifilise inimese mainimises ning kogemuse keerukusega seotud hinnangutes. Tulemused tõstavad esile olulisuse laiendada õpikogemuste uurimist ka teistele valdkondadele.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet