Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Varendi, Heili, juhendaja" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Enneaegsena sündinud laste psühhomotoorne areng esimesel eluaastal
    (2006) Utsal, Ülle; Varendi, Heili, juhendaja; Linkberg, Reet, juhendaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Viieaastaste enneaegselt sündinud laste kõne ja kognitiivne areng võrreldes ajaliselt sündinud lastega
    (Tartu Ülikool, 2020) Holm, Getter; Männamaa, Mairi, juhendaja; Varendi, Heili, juhendaja; Tulviste, Tiia, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut
    Käesolevas töös uuriti enneaegselt ja ajalisena sündinud laste kõne ja kognitiivset arengut 5 aasta vanuses lapsevanemate täidetud küsimustiku „Vanused ja Arenguastmed“ (ASQ-3) suhtlemise ja probleemilahenduse osade põhjal. Valimi 196 lapsest 134 olid sündinud enneaegsena (23. - 32. rasedusnädalal) ja 62 ajalisena. Tulemused näitasid, et enneaegsed ja ajalised lapsed ei erinenud üksteisest suhtlemiseskaala skoorides, kuid enneaegsete ja kontrollgrupi probleemilahenduse skoorid erinesid statistilise tendentsi tasemel. Samuti ei erinenud poiste ja tüdrukute grupid. Lisaks ei mõjutanud ei laste arv peres ega lasteaias käimine enneaegsete testiskoore. Vanemate haridustase ei mõjutanud laste suhtlemise ja probleemilahenduse skoore. Saadud tulemused näitavad, et enneaegsete ja ajaliste laste suhtlemise ning probleemilahenduse oskustes 5 aasta vanuses ei ole märkimisväärset erinevust, st et enneaegsed lapsed on jõudnud ajalistele järele.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet