Sirvi Autor "Viskus, Ele, juhendaja" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 20 38
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Aineülene õpetamine Heimtali Põhikooli 1. klassi näitel : tantsuõpetaja kutse lõputöö(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2015) Poska, Karolin; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Etenduskunstide osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. TantsukunstKirje Anarhistliku pedagoogika suunas(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2023) Rüütelmaa, Maryn-Liis; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Tantsukunst; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondKirje Dramaturgi ja tantsuõpetaja tööde omavaheline põimumine nüüdistantsus(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2022) Koppel, Kärt; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Etenduskunstide õppekava; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Tantsukunst; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondKirje Enesekindluse, hirmu ja ärevuse vaheline nõiaring(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2019) Kapper, Loviise; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Etenduskunstide osakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. TeatrikunstKirje GT_MANIFEST_2023(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2023) Toonikus, Germo; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. TeatrikunstKirje „Hing kurgus” lavastusprotsessi jätkusuutlikkuse analüüs teatris Must Kast(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Kangur, Karoliina; Viskus, Ele, juhendaja; Elge, Merilyn, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. TeatrikunstKirje Huumor (tantsu)hariduses(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2023) Viies, Elle Maria; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Tantsukunst; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondKirje Inspitsient-rekvisiitori töö Rakvere Teatris(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Holter, Elise; Viskus, Ele, juhendaja; Neuhaus, Eili, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Etenduskunstide osakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Teatrikunsti visuaaltehnoloogiaKirje Kaasaegse (tantsu)kunsti ja kõrghariduse vahelised probleemid(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2021) Horn, Liisbeth; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Tantsukunst; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondKirje Kaasaegsete tantsutehnikate kasutamine rahvatantsu treeningus : tantsuõpetaja kutse lõputöö(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) Kase, Kätlin; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Etenduskunstide osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. TantsukunstKirje Lavaline etikett kui tantsuõppe osa(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Kulpson, Kristiin; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Etenduskunstide osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Tantsukunst; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondKirje Minu elu kunstis(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2021) Tammaru, Mariann; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. TeatrikunstKirje Minu elu kunstis(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2019) Jürise, Karolin; Viskus, Ele, juhendaja; Juhanson, Jaanika, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Etenduskunstide osakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. TeatrikunstKirje Mõtlevad tantsijad : tantsuõpetaja kutse lõputöö(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2015) Linkmann, Age; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Etenduskunstide osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. TantsukunstKirje Näitleja loomingu eesmärk ja selle saavutamise vahendid läbi minu isikliku kogemuse(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2021) Pihlak, Miika; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. TeatrikunstKirje Noorte autentsuse esile toomine improvisatsiooni kaudu, Koit tantsukooli VR1 rühma näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2022) Ojasaar, Mareeta; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Etenduskunstide õppekava; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Tantsukunst; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondKirje Nuku teatri lavastuse "Protsess" väljatoomine(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2019) Heinsalu, Marie Anett; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu, Joonas, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Etenduskunstide osakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Teatrikunsti visuaaltehnoloogiaKirje Õpipädevuste arendamine rahvatantsu tunni ja performance'i protsessi kaudu(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Roosi, Tuuli; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Etenduskunstide osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Tantsukunst; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondKirje Põhikooli III kooliastme loovtööde juhendajate toetamine(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Õunapuu, Terje; Remmik, Marvi, juhendaja; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaThe aim of the master’s thesis is to find out how the teachers supervising creative works are supported in general education schools. Also what are their needs and expectations regarding the supervision of creative works. The research problem stems from the fact that few studies on creative work have been conducted in the past. There is no information about how the lower- secondary- school teachers see their motivation, needs, and obstacles in becoming a supervisor; who and how provides the supervisor with the necessary and effective support and support measures in the performance of this important task.Kirje Puudutuse problemaatika kontaktimprovisatsiooni jam'idel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Viilup, Lisette-Marie; Viskus, Ele, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Tantsukunst; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondIn this thesis, I study the role and issues surrounding touch culture from the perspective of consent with the aim of increasing awareness of the importance of consent in achieving positive touch experiences in contact improvisation jams and everyday life. To achieve this, I sought answers to the following questions: Why is discussing touch and communicating one's boundaries important? What are the culturally ingrained factors of negative touch and the obstacles to the functioning of consent? How do we communicate one's boundaries and convey consent in contact with others in contact improvisation jams? What can we learn from the culture of contact improvisation regarding giving-receiving touch and consent, and how can we apply it to everyday life? The first two chapters explore the nuances of giving and receiving touch, as well as the prerequisites and obstacles to effective consent in social spaces. The obtained information is contextualized within the realms of dance and contact improvisation, where nonverbal communication is the primary means of interaction between two movers, revealing the complexity of conveying consent. I conclude that raising awareness of the issues surrounding touch – whose resolution involves respecting one's own and others' boundaries, communicating them, and not assuming them – plays a significant role in fostering a sense of safety in dance culture, particularly in the practice of contact improvisation.