Sirvi Kuupäev , alustades "2009-11" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 20 104
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Universitas Tartuensis : UT : Tartu Ülikooli ajakiri 2009 nr 9(Tartu : Tartu Ülikool, 2009-11) Merisalu, Merilyn, toimetajalistelement.badge.dso-type Kirje , Käemängude kasutamine koolieelses eas(Tartu Ülikool, 2009-11-04T08:02:32Z) Raam, Anne; Kiss, KarinBeSt programmi toetusel loodud koolieelsete lasteasutuste õpetajatele mõeldud sisupakett käemängude kasutamisest koolieelses eas. Käemängud toetavad laste peenmotoorika ja kõne arengut, on hea abimaterjal ka tööks erivajadustega lastega.listelement.badge.dso-type Kirje , Näpumängude kasutamine koolieelses eas(Tartu Ülikool, 2009-11-04T08:21:18Z) Raam, Anne; Kiss, KarinBeSt programmi toetusel loodud koolieelsete lasteasutuste õpetajatele mõeldud sisupakett näpumängude kasutamisest koolieelses eas. Näpumängud toetavad laste peenmotoorika ja kõne arengut, on hea abimaterjal ka tööks erivajadustega lastega.listelement.badge.dso-type Kirje , Loodusteadusliku mõtlemisviisi kujundamine koolifüüsikas(2009-11-04T08:48:47Z) Voolaid, HennBeSt programmi toetusel valminud e-kursuse "Loodusteadusliku mõtlemisviisi kujundamine koolifüüsikas" õppematerjal.listelement.badge.dso-type Kirje , Oktoober Eestis nagu Filipiinidel.(Maaleht, 2009-11-05) Kallis, A.listelement.badge.dso-type Kirje , Ecosystem services of Estonian wetlands(2009-11-05T05:29:43Z) Kimmel, KaiThe purpose of this thesis is to highlight the status of Estonian wetlands and ecosystem services provided by them and to assess the challenges to their wise use. The broad wetland definition of the Ramsar Convention and the ecosystem services approach of the Millennium Ecosystem Assessment as basic concepts have been followed. Estonia has achieved good results in wetland protection and the integration of the wise use of wetlands into the legal framework and development strategies. Although a large proportion of wetlands have been converted to agricultural land and drained for forestry, and are continuously destroyed for peat and oil shale mining, Estonia is still rich in wetlands, both in terms of their total area and the great variety of habitats. The array of provisioning, regulating, cultural and supporting services are provided by wetlands. There are still crucial challenges - the addressing of drained wetland areas that have become sources of greenhouse gases, attaining sustainable use of peat resources and ensuring the restoration of cut-away peatland areas, the maintenance of the traditional management of valuable semi-natural wetlands. In order to ensure more balanced decision-making it should be followed that all ecosystem services of given wetland or wetlands generally are taken into account. The existing expertise and large amount of information on biodiversity components and the functioning of wetland ecosystems is an excellent basis for further research and the implementation of the ecosystem services approach.listelement.badge.dso-type Kirje , Reklaam kui sotsiokultuuriline kommunikatsioon, II osa(Tartu Ülikool, 2009-11-05T09:20:07Z) Karise, MeritBest programmi toetusel valminud õpiobjekt II kursuselt "Reklaam kui sotsiokultuuriline kommunikatsioon" annab sissejuhatava ülevaate reklaami tegemisest.listelement.badge.dso-type Kirje , Kasvatus ja arendamine eelkoolieas(2009-11-05T12:09:29Z) Ivanova, JelenaBeSt programmi toetusel loodud e-kursuse õpieesmärk on: tutvustada üliõpilastele eelkooliealiste laste arengu ja kasvatamise printsiipe. Kursuse käigus käsitletakse laste füüsilist, kognitiivset, keelelist, psühhosotsiaalset ja emotsionaalset arengut ja kasvatust eelkoolieas. Kursuse läbinud üliõpilane: oskab kujundada lapsest lähtuva kasvukeskkonna, analüüsida lapse individuaalset eripära, nõustada lastevanemaid arengu- ja kasvatusalastes küsimustes, kavandada ja organiseerida arengu- ja kasvatusprotsessi.listelement.badge.dso-type Kirje , Statistikapaketi SPSS kasutamine(2009-11-05T12:29:49Z) Rootalu, KadriKursuse läbimise järel orienteerub tudeng statistikapaketi SPSS menüüdes; oskab kasutada andmeanalüüsil paketi olulisemaid tehnilisi abivahendeid; oskab valida ja kasutada andmetele sobivaid analüüsimeetodeid; oskab esitada ja vormistada saadud tulemusi.listelement.badge.dso-type Kirje , Euroopa turismigeograafia(2009-11-06T09:38:05Z) Meeras, LiisBeSt programmi toetusel loodud Euroopa turismigeograafia kursusel on maailma ajatsoone, kogu Euroopa kui turismisihtkohta käsitlevaid materjale ning õppematerjalid Euroopa regioonide lõikes: Lääne-Euroopa, Lõuna-Euroopa, Põhja-Euroopa, Kesk-Euroopa ja Balkanimaad ning Ida-Euroopa.listelement.badge.dso-type Kirje , Reisiteenuste müük(2009-11-06T09:41:45Z) Meeras, LiisBeSt programmi toetusel loodud kursuse läbimisel omandab õppija teadmised ja oskused reisiteenustest, mida reisibüroo müüb ning vahendab. Ainekursuse läbimise järel on õppija võimeline analüüsima reisibüroos pakutavate toodete/teenuste tootespetsifikatsioone ning sobitama neid spetsiifiliste sihtgruppide vajadustega.listelement.badge.dso-type Kirje , Deutsch für Theologen(2009-11-06T15:46:09Z) Reppo, Kersti; Rebane, MalleVeebipõhise kursuse „ Deutsch für Theologen“ maht on 3 EAP. Kursusel käsitletakse 5 teemat. Iga teema algab tekstiga ja selle juurde kuuluva sõnastiku ja grammatikaga. Sellele järgnevad enesetestid, auditiivsed testid, foorum ja lingid lisamaterjalidele.Raamatukogus „Medienbibliothek) on saksa-eesti sõnastik ja pildimaterjal. 1. teema: Studium der evangelischen Theologie - tekstid - kindla kõneviisi umbisikulise tegumoe oleviku moodustamine - enesetestid, kuulamisharjutused - foorum - lingid lisamaterjalidele 2. teema: Die Theologie und ihre Disziplinen - tekstid - kindla kõneviisi umbisikulise tegumoe lihtmineviku moodustamine - enesetestid, kuulamisharjutus - foorum - lingid lisamaterjalidele 3. teema: Die Bibel – eine Bibliothek - tekstid - kesksõna moodustamine - enesetestid, kuulamisharjutus - foorum - lingid lisamaterjalidele 4. teema: Was heisst christlich glauben? - tekstid - sidesõnad, sõnade järjekord lauses - enesetestid, kuulamisharjutus - foorum - lingid lisamaterjalidele 5. teema: Evangelische Kirche - tekstid - siduva asesõna käänamine - enesetestid, kuulamisharjutus - foorum - lingid lisamaterjalidelelistelement.badge.dso-type Kirje , Maailma turismigeograafia(2009-11-09T13:18:29Z) Meeras, LiisMaailma turismigeograafia veebikursuse materjalid käsitlevad Põhja-, Lõuna- ja Kesk-Ameerika, Aafrika, Aasia ja Lähis-Ida ning Austraalia ja Okeaania turismigeograafilist eripära ning peamisi iseloomustavaid tegureid, sh loodust, kliimat, rahvastikku, transporti, väravlinnu, tuntumaid turismivaatamisväärsusi jm.listelement.badge.dso-type Kirje , Kosmosetehnoloogia(2009-11-10T07:08:27Z) Voormansik, KaupoBeSt programmi raames loodud e-kursuse "Kosmosetehnoloogia" õppematerjalid. Kursus koosneb viiest teemaplokist: 1. Orbitaalmehaanika I. 2. Orbitaalmehaanika II 3. Telekommunikatsioon kosmosetehnoloogias. 4. Transport kosmosetehnoloogias. 5. Kosmosemissioonide planeeriminelistelement.badge.dso-type Kirje , Võõra kuvand Eesti ajaloos trükisõna ja meedia näitel(Tartu Ülikool, 2009-11-10T13:26:35Z) Hiiemaa, Karin; Raudsepp, AnuLähiajaloo, ajaloo-ja ühiskonnaõpetuse õpetajakoolituse magistriõppe kursus, 2 AP, arvestus; toimub kevadsemestriti Üldeesmärgid: - Selgitada stereotüüpide tähendust, ajaloolist kujunemist ja arengut; - Selgitada stereotüüpide mõju ajaloo näitel inimeste väärtushinnangutele ja käitumisele. Õpieesmärgid: - Kujundada oskusi kirjanduses (sh õppekirjanduses) ja meedias levinud stereotüüpe ära tunda ja tõlgendada; - Kujundada tolerantsi ja sallivust teisesuse suhtes. Sisu kirjeldus: Sisu kirjeldus eesti keeles Antud kursuse raames keskendutakse võõra-kuvandile eestlaste maailmapildis, käsitledes ka võõra-kuvandi konstrueerimist ideoloogia ja propaganda poolt. Samas ei piirduta vaid Eesti temaatikaga, vaid püütakse läbi üldistavate ülesannete võrdleva meetodi kaudu leida üldisemaid vastuseid teisesuse fenomenile ajaloos. Kursuses pööratakse tõsisemat tähelepanu ka teoreetilistele küsimustele ja analüüsitakse laiemalt teiste kultuuride kohta levinud müütide ning stereotüüpide kujunemisprotsesse, põhjuseid ja funktsioone ühiskonnas. Muuhulgas analüüsitakse kursuse käigus, kuidas on mõjutanud Eesti ühiskonnas toimunud muutused ja kriisid teisesuse kohta käivate stereotüüpide ning müütide kujunemist ja transformatsioone.listelement.badge.dso-type Kirje , Euroopa Liidu ametlik dokumentatsioon ja andmebaasid(2009-11-11T09:22:59Z) Tammeorg, RuthBeSt programmi toetusel loodud e-kursuse "Euroopa Liidu ametlik dokumentatsioon ja andmebaasid" õppematerjalid.listelement.badge.dso-type Kirje , Võrdlev sotsioloogia(2009-11-11T09:36:16Z) Strenze, TarmoBeSt programmi toetusel valminud e-kursuse õppematerjalid.listelement.badge.dso-type Kirje , Kvalitatiivse uurimisviisi ajalooline taust ja teoreetilised alused(2009-11-12T07:30:52Z) Ilves, KadiÕppeaine eesmärgiks on tutvustada kvalitatiivsete uurimismeetodite arengulugu ning olulisemaid teooriaid. Põhiosas on tegemist nn raamatukursusega, millel osalevad tudengid loevad iseseisvalt õppejõu poolt ette antud tekste ning täidavad nende põhjal ülesandeid. Tekstid pärinevad originaalautoritelt ja SAGE kirjastuse käsiraamatutest ning entsüklopeediatest. Kursus pakub üliõpilastele võimaluse tutvuda teooriate ja meetoditega kujul, millisel neid on kirjeldanud autorid. Kursus on veebipõhine, auditoorset õppetööd ei toimu. Õppeaine on heaks täienduseks ja paralleelselt läbitav Kvalitatiivsete uurimismeetodite põhikursusega, kuid käsitletav ka iseseisva ainena.listelement.badge.dso-type Kirje , Akadeemilise kirjutamise alused(2009-11-12T07:41:43Z) Ilves, KadiBeSt programmi toetusel loodud e-kursuse eesmärgiks on tutvustada esimese kurususe bakalaureuseastme üliõpilastele akadeemilise kirjutamise põhimõtteid ja eripära ning pakkuda võimalust esmaste akadeemilise kirjutamise oskuste omandamiseks. Tähelepanu pööratakse akadeemilise kirjutamise väljunditele, mida bakalaureuseastme tudengitel reaalses igapäevases õppetöös vaja läheb. Õppetöö toimub täielikult veebipõhiselt. Kursuse ava- ja seminar (kokku 4 akadeemilist tundi) on auditoorsed, kuid neil ei toimu sisulist õppetööd. Eesmärgiks on luua koostööle ja kogemuste vahetamisele suunatud osalejate võrgustik. Õppejõud on aktiivne osaleja, kelle üheks ülesandeks on mudeli pakkumine erinevat laadi tekstide koostamiseks. Lisaks aruteludele kursuse sees on õppijate ühiskasutuses blackboardi keskkonnast väljaspool asuv ajaveeb, et jagada kogemusi üliõpilastööde koostamiseks ja vormistamiseks.listelement.badge.dso-type Kirje , Tantsukompositsioon II(2009-11-13T08:21:11Z) Noormets, MallBeSt programmi toetusel loodud e-kursusel käsitletakse põhjalikumalt tantsu loomiseks vajalikke teadmisi ruumilises, vormilises ja muusikalises perspektiivis ning koreograafilise materjali analüüsi võtteid.