Sirvi Kuupäev , alustades "2018-10-29" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Cross-media in public service broadcasting: the struggle between producers and audiences(2018-10-29) Nanì, Alessandro; Pruulmann-Vengerfeldt, Pille, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondTänapäevane meediamaastik, mis hõlmab arvukalt nii traditsioonilisi kui uusi audiovisuaalide tootjaid, ajendab ühest küljest ringhäälinguorganisatsioone uurima televisiooni ja interneti ning teatud juhtudel ka muu meedia vahelise sünergia poolt pakutavaid võimalusi ning teisalt kujutab see endast võimalusterohket väljakutset meediasõnumite tõlgendamiseks auditooriumide poolt. Käesoleva väitekirja eesmärk on vaadelda, kuidas tootjad auditooriume kontseptualiseerivad, uurida erinevusi ja sarnasusi oodatavate meediaüleste tekstide tõlgendamises ideaalse publiku poolt ja selliste meediaproduktsioonide võimalikku ühtlustamist tegeliku auditooriumi poolt. Töö ülesandeks meedia muutuvas olukorras on kujutada suhet Soome ja Eesti avaliku meedia tootjate ning auditooriumide vahel kindlal ajaperioodil – täpsemalt aastatel 2016-2017. I, II, III ja IV uurimuse kombineeritud tulemused annavad üldpildi, mille kokkuvõte on järgnev: • avalikõiguslikud ringhäälinguorganisatsioonid püüavad luua avalikku väärtust, kaldudes ristmeedia poole. Nende eesmärgiks on reageerida killustuva auditooriumi probleemile ja sellest tulenevale väljakutsele säilitada oma roll ühiskonnas; • ristmeedia produktsioonipraktikale ülemineku potentsiaalset mõju ohustavad produtsentide uskumused ja meediavastuoluline vastuvõtt auditooriumide poolt; • produtsendid asetavad status quo säilitamise ristmeedia pakutavate võimaluste ära kasutamisest kõrgemale, sest ristmeedia poolt pakutavat auditooriumide osalust peetakse ohuks kvaliteedile ja vastutusele; • produtsendid kujundavad kujuteldava auditooriumi lähtudes iseendist, oma eelarvamustest ja ettekujutusest; • avalikõiguslik meedia, mille eesmärgiks on avaliku väärtuse loomine, võib kaasavaid ristmeedia võimalusi kasutades sattuda vastuollu eetiliste juhtnööridega; • auditooriumide valmisolekut olla tekstidesse aktiivselt kaasatud ei reguleeri mitte ainult meediumi ja tekstide lubatavused, vaid see, kuidas neid lubatavusi tajutakse.