Muusika. Heli- ja visuaaltehnoloogia. Music. Sound and Visual Technology
Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/10062/17562
Browse
Browsing Muusika. Heli- ja visuaaltehnoloogia. Music. Sound and Visual Technology by Subject "aktiivõpe"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Aktiivõppe kasutamine muusika kuulamise oskuste arendamisel üldhariduskooli gümnaasiumiastmes : magistritöö(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2011) Kährik, Pille; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondItem Aktiivõppe meetodite kasutamine liitklassi muusikatunnis Viljandimaa põhikoolide näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) Kivilaan, Tiiu; Kivestu, Tuulike, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. KoolimuusikaItem Aktiivõppe meetodite kasutamine Pärnu linna üldhariduskoolide III kooliastme muusikaõpetuse tundides(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2012) Jürima, Reet; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondKäesoleva magistritöö eesmärgiks oli anda ülevaade aktiivõppe meetoditest, millega saab üldhariduskooli III kooliastme muusikaõpetuse tunde mitmekesisemalt läbi viia ja ühtlasi tekitada õpilastes suuremat huvi muusikaõpetuse kui aine vastu. Töös anti ülevaade muusikaharidusest üldhariduskoolis kasvatusteadlaste ja muusikapedagoogide seisukohtade põhjal ning toodi välja eelnevalt läbiviidud uurimustele toetudes õpilaste arvamused muusikaõpetuse tundide kohta. Töös anti ülevaate teismeliseea arenguetappidest ja –arenguteooriatest ning erisustest tütarlaste ja noormeeste õpetamisest III kooliastmes.Item Vokaalimprovisatsiooni õpetamisest algajatele Eesti huvikoolide laulu eriala õppes(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2014) Voltein, Vesta; Medell, Sirje, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikapedagoogika; Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia. Koolimuusika instituutEt huvitatud õpilane saaks tegeleda põhjalikumalt rütmimuusika alla kuuluva pop-jazzlauluga ning vokaalimprovisatsiooniga, on vaja haritud õpetajat. Magistritöö eesmärgiks on koostada õppematerjal vokaalimprovisatsiooni õpetamisest algajatele Eesti huvikoolide laulu eriala õppes, saada sellele tagasiside sõltumatutelt ekspertidelt ja huvikooli laulu eriala 1. klassi õpilastelt pärast õppematerjaliga tutvumist. Antud töö uurimisküsimused on järgmised: 1) Millised oskused saavutasid laulu eriala õpilased õppematerjali „Vokaalimprovisatsioon algajale“ kasutamisel ajavahemikus veebruar-märts 2014. aastal? 2) Kuivõrd efektiivseks osutus õppematerjal vokaalimprovisatsiooni õpetamisel? Uurimismeetodiks oli tegevusuuring. Uurimuslikus osas selgus, et koostatud õppematerjal on abiks vokaalimprovisatsiooni õppimisel. Õpilased omandasid uusi teadmisi improvisatsioonist ning jazzmuusikast ja õppisid oma muusikalisi mõtteid vokaalselt väljendama. Antud ajaperioodil läbitud metoodiline osa koos õpetajapoolsete selgitustega (ühegi õpilasega tervet õppematerjali läbida ei jõutud) oli õpilastele arusaadav. Ettepanek õpilaselt oli suurendada õppematerjali juurde kuuluvate noodipildiga harjutuste arvu.