Virtuaalreaalsusmängude disaini analüüs Tribocalypse VR näitel

Date

2017

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Käesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks oli analüüsida virtuaalreaalsusmängude disaini omapärasid. Uurimise alla võeti järgmised disaini aspektid: mängude tasemete ehitus, graafiline kasutajaliides ning mängumehaanikad. Aspekte analüüsiti mängu Tribocalypse VR põhjal, mis valmis antud lõputöö käigus. Erinevate disainide kvaliteeti hinnati selle põhjal, kui kaasav ja arusaadav see mängija jaoks oli. Tulemustest selgus, et mida arusaadavam ja hõlmavam oli aspekt, seda parem oli ka kasutaja kogemus. Samas leiti ka olukordi, kus mingi aspekti hõlmavamaks tegemine vähendas selle arusaadavust. Sellistes olukordades oli oluline leida optimaalne lahendus, et antud disaini aspekt oleks nii piisavalt hõlmav kui ka arusaadav
This paper provides an analysis for virtual reality game developers, describing problems and solutions regarding virtual reality game design. Game aspects analysed in this thesis are level design, graphical user interface and game mechanics. Analysis is based on a virtual reality game Tribocalypse VR whose development the author of this work was part of. The game was developed during the creation of this thesis. For assessing the quality of features of the game, a measurement of immersion and clarity is proposed and used.

Description

Keywords

Citation