Programmeerimise algkursuste ülesannete kategoriseerimine Bloomi taksonoomia alusel

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Käesoleva bakalaureusetöö raames anti ülevaade Bloomi taksonoomia-alasest kirjandusest ja prooviti kategoriseerida statsionaarsete kursuste ning MOOCide “Programmeerimise alused” ja “Programmeerimise alused II” arvestustööde ülesandeid. Ülesannete kategoriseerimine viidi läbi Bloomi taksonoomia alusel ja kirja pandi kategoriseerimisel tekkinud raskused ning kitsaskohad. Lisaks kontrolliti kategoriseerimise abil, kas arvestustööde ülesannete sisu on vastavuses kursuste õpiväljunditega.
This Bachelor's thesis gave an overview of Bloom’s taxonomy related literature andattempted to categorize the tasks of stationary courses and MOOCs “Introduction to Programming” and “Introduction to Programming II”. The categorization of the tasks was carried out on the basis of Bloom’s taxonomy. After categorizing the tasks, the difficulties of categorization were found and listed and it was analyzed, if the content of the tasks corresponded to the learning outcomes of the courses.

Description

Keywords

Citation