Sirvi Autor "Asser, Hiie" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 5 5
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Eesti keel vene koolis - hetkeseis ja perspektiivid(Tartu Ülikool, 1995) Asser, Hiie; Vassiltšenko, Larissa, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Keelekümblusprogrammi jätkusuutlikkus(2014-05-14) Mehisto, Peeter; Asser, HiieÕpetajate toetamine on koolijuhtide ja Keelekümbluskeskuse tähtsaim ülesanne. Käesolev uurimistöö selgitab välja, milliseid samme on astutud uute õpetajate lõimimiseks keelekümblusprogrammi. Tõstes teadlikkust tõhusatest lõimimisvõtetest, saavad Keelekümbluskeskus ja koolid paremini uusi õpetajaid toetada ning programmi arendada. Uurimistöö soovib anda koolidele olulist infot programmi edust ja kitsaskohtadest ning loob lisavõimaluse arendada partneritevahelist kahekõnet programmi kulgemise üle.listelement.badge.dso-type Kirje , Muukeelse kooli 4.-9. klassi eesti keele õpikute tekstianalüüs(2003) Mikk, Jaan; Kaalep, Heiki-Jaan; Asser, Hiie; Linnas, Siret; Songe, MerjeMuukeelse kooli eesti keele õpikutel on leitud sõnade esinemissagedus ja nimisõnade abstraktsus. On võrreldud õpikuid ja õppetükke omavahel ja eesti keele sagedussõnastikuga. On antud soovitusi õpikute autoritele õppetekstide keerukuse sujuvama tõusu saavutamiseks.listelement.badge.dso-type Kirje , Uusimmigrantõpilaste akadeemiline ja sotsiaalne toimetulek Eesti üldhariduskoolis(MindPark, 2013) Kasemets, Liis; Asser, Hiie; Hannust, Triin; Rahnu, LeenUusimmigrant-õpilaste õpiedukuse ja haridusvõimaluste uuringu laiemaks eesmärgiks on kaardistada Eesti üldhariduskoolides õppivate uusimmigrant-õpilaste akadeemiline ja sotsiaalne toimetulek, selleks loodud ja vajalikud tingimused. Uuringu otseseks eesmärgiks on välja selgitada, milliseid koolikorralduslikke meetmeid rakendatakse uusimmigrant-õpilaste toetamisel üldhariduskoolides, kas uusimmigrant-õpilaste edasijõudmine on eakohane. Uuringus analüüsiti uusimmigrantõpilaste õppekorraldust, õpitulemusi, sotsiaalset toimetulekut, samuti õpilaste vanemate ning õpetajate hoiakuid ja hinnanguid õpilaste edasijõudmise, edukuse ja nende põhjuste osas.listelement.badge.dso-type Kirje , Varajane osaline ja täielik keeleimmersioon eesti muukeelse hariduse mudelitena(Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, 2003) Asser, Hiie