Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Eesti Sporditeabe Sihtasutus" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 7 7
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eesti spordi rahastamine
    (Tallinn, 2004) Sommer S; Arvisto M; Haruoja M; Paju K; Noormets J; Undusk R; Eesti Sporditeabe Sihtasutus; Tallinna Pedagoogikaülikool
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kehalise kasvatuse õpetamise tingimused ja olukord Eesti koolides
    (Eesti Sporditeabe Sihtasutus, 2008) Raudsepp, Lennart; Veskimets, Ester; Võsaste, Annely; Kaljurand, Anu; Eesti Sporditeabe Sihtasutus
    Kooli kehalise kasvatuse eesmärki on viimase kümnekonna aasta jooksul hakatud paljudes riikides revideerima. Selle põhjuseks ei ole niivõrd vajadus kehalise kasvatuse õppekava reformimise järele, kuivõrd muutused ühiskonnas laiemalt ning sellest tulenevalt ka kooliõpilaste käitumisharjumustes. Üheks oluliseks teguriks, mis mõjutab õpilaste liikumist ning sportimist puutuvaid hoiakuid ja motiive, on vaba aja tegevuste hüppeline kasv. Televisioon, arvutid, videomängud, virtuaalne suhtlemine internetis ja teised kehaliselt passiivsed vaba aja veetmise vormid on viinud olukorrani, kus lapsed veedavad keskmiselt 4 tundi päevas arvuti või teleri taga. Teadlased on välja arvutanud, et teleri vaatamisele ja arvuti kasutamisele kuluv aeg on lapse 16ndaks eluaastaks summaarselt suurem kui ühelegi teisele ärkveloleku tegevusele kuluv aeg. Ja see trend süveneb. Kui võtta arvesse ka kooliõpilaste üha suurenev õppekoormus, polegi imestada, et kooliõpilastest vaid iga neljas on kehaliselt piisavalt aktiivne. Käesolev uuring on teostatud Tartu Ülikooli spordi sotsiaalteaduste õppetooli poolt Eesti Vabariigi Kultuuriministeeriumi tellimusel. Uuringu eesmärgiks on analüüsida kehalise kasvatuse õpetamise olukorda ja tingimusi Eesti koolides ning hinnata millised muutused on aine õpetamisel toimunud võrreldes 2003.a.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Koolide sportimistingimuste kaardistamine
    (Eesti Sporditeabe Sihtasutus, 2013) Remmelkoor, Reele; Ulp, Kairis; Ulp, Veiko; Eesti Sporditeabe Sihtasutus
    Käesoleva eesmärk on sportimistingimuste hetkeolukorra arvuline kaardistamine põhikoolides ja gümnaasiumides, kutseõppeasutustes, rakenduskõrgkoolides ja ülikoolides.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Noorte spordiharrastuse struktuur ja arenguvõimalused
    (Tallinn, 2004) Arvisto M; Noormets J; Paju K; Piisang M; Roosalu M; Eesti Sporditeabe Sihtasutus
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Spordiehitised ja liikumispaigad Eestis
    (Tallinn, 2003) Arvisto M; Noormets J; Paju K; Undusk R; Eesti Sporditeabe Sihtasutus
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Spordiuuringud arengutegurina
    (Eesti Sporditeabe Sihtasutus, 2005) Eesti Sporditeabe Sihtasutus; Tartu Ülikool; Tartu Ülikool
    Käesolev keskendub spordi uuringute metoodikale ning selle rakendamisele uuringute teostamisel.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Täiskasvanute spordiharrastus ja selle arengu perspektiivid
    (Tallinn, 2004) Arvisto M; Undusk R; Paju K; Truu E; Noormets J; Eesti Sporditeabe Sihtasutus

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet