Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Hein, Vello, juhendaja" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 20 29
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Autonoomsust toetava õpetaja käitumise tajumine: küsimustiku väljatöötamine ja valiidsuse hindamine
    (Tartu Ülikool, 2015) Uusleer, Sander; Hein, Vello, juhendaja; Tartu Ülikool. Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Controlling coaches' behavior, psychological need thwarting, motivation and results of the U-16 and U-20 girls volleyball competitions
    (Tartu Ülikool, 2016) Karjane, Kaisa; Hein, Vello, juhendaja; Tartu Ülikool.|bSporditeaduste ja füsioteraapia instituut; Tartu Ülikool.|bKehalise kasvatuse ja spordi õppekava
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eelkooliealiste laste tasakaal ja mõõtmiseks kasutatavad testid
    (Tartu : Tartu Ülikool, 2006) Rehe, Kaie; Hein, Vello, juhendaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Effects of perceived autonomy-supportive and controlling behaviour from physical education teachers on students’ psychological needs and health-related quality of life
    (2019-06-27) Tilga, Henri; Hein, Vello, juhendaja; Koka, Andre, juhendaja; Tartu Ülikool. Meditsiiniteaduste valdkond
    Uuringud on näidanud õpilaste tervisealases elukvaliteedis langustendentsi. Õpilaste tervisealane elukvaliteet on oluline kuna see hõlmab selliseid tervisega seotud aspekte nagu kehaline, sotsiaalne, emotsionaalne ja akadeemiline suutlikkus. Koolikeskkond, sealhulgas õpetaja käitumine, võib omada õpilaste tervisealasele elukvaliteedile olulist mõju. Tuginedes enesemääratlemise teooriale, võib õpetaja käitumist üldises plaanis jagada õpilasi kontrollivaks ja neile autonoomsuse toetust pakkuvaks, mis mõlemad võivad mõjutada õpilaste tervisealast elukvaliteeti. Käesolev doktoritöö koosnes neljast uuringust. Esimeses uuringus töötati välja õpilaste tajutud kehalise kasvatuse õpetaja kognitiivset, protseduurilist ja organisatsioonilist autonoomsuse toetust hindav küsimustik. Teise uuringu tulemustest selgus, et kehalise kasvatuse õpetaja autonoomsuse toetuse tajumine omab õpilaste tervisealasele elukvaliteedile positiivset mõju ainult läbi psühholoogiliste vajaduste rahuldamise. Lisaks näitasid tulemused, et kehalise kasvatuse õpetaja kontrolliva käitumise tajumisel on negatiivne mõju õpilaste tervisealasele elukvaliteedile ainult läbi õpilaste vajaduste frustratsiooni. Kolmanda uuringu tulemustest selgus, et tajutud kehalise kasvatuse õpetaja kontrolliva käitumise ja õpilaste tervisealase elukvaliteedi vaheline kaudne negatiivne seos, vahendatuna läbi psühholoogiliste vajaduste frustratsiooni, ei erine oluliselt õpilastel, kes tajuvad õpetajapoolset autonoomsuse toetust kas madalalt, keskmiselt või kõrgelt. Selle tulemuse põhjal võib öelda, et õpetajapoolse autonoomsuse toetuse tajumine ei vähenda kontrolliva käitumise negatiivset mõju õpilaste tervisealasele elukvaliteedile. Esimese kolme uuringu tulemused olid aluseks veebipõhise sekkumisprogrammi koostamisel. Neljanda uuringu tulemustest selgus, et veebipõhine sekkumisprogramm oli efektiivne suurendamaks õpilaste tajutud õpetajapoolset kognitiivset, protseduurilist ja organisatsioonilist autonoomsuse toetust, samuti õpilaste autonoomsuse, kompetentsuse ja seotuse vajaduse tajumist. Samuti oli sekkumine efektiivne vähendamaks õpilaste tajutud õpetajapoolset hirmutamist ja autonoomsuse vajaduse frustratsiooni. Käesoleva uuringu tulemused näitasid, et kehalise kasvatuse õpetajatel on oluline pakkuda õpilastele kognitiivset, protseduurilist ja organisatsioonilist autonoomsuse toetust ja samuti on tähtis vähendada õpilaste suhtes kontrollivat käitumist.  
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Erinevad õpetamismeetodid ja nende kasutamisest võimlemiselementide õpetamisel
    (Tartu Ülikool, 2013) Voomets, Gert; Hein, Vello, juhendaja; Tartu Ülikool. Kehakultuuriteaduskond; Tartu Ülikool. Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Hindamine kehalises kasvatuses
    (Tartu Ülikool, 2016) Kaasik, Kadi; Hein, Vello, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut; Tartu Ülikool. Kehalise kasvatuse ja spordi õppekava
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Iluuisutamistreeningute mõju 4-5-aastaste laste tasakaalu arengule nelja kuu jooksul
    (Tartu Ülikool, 2017) Grünberg, Grethe; Hein, Vello, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kehalise kasvatuse õpetajate hoiakud puuetega õpilaste õpetamiseks
    (Tartu Ülikool, 2016) Kütt, Kaupo; Hein, Vello, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut; Tartu Ülikool. Kehalise kasvatuse ja spordi õppekava
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kehalise kasvatuse õpetajate õpetamismeetodite kasutamine ja nende kasutamise efektiivsuse tajumise seosest õpetamise motivatsiooniga
    (Tartu Ülikool, 2013) Põldmaa, Kaire; Hein, Vello, juhendaja; Tartu Ülikool. Kehakultuuriteaduskond; Tartu Ülikool. Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Keskkoolinoorte vitaalsuse ja enesemääratlemise seosed käitumise motiividega tegeleda kehaliste harjutustega vabal ajal
    (Tartu Ülikool, 2012) Sammel, Anna-Liisa; Hein, Vello, juhendaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Noorvõrkpallurite poolt nende treeningkaaslaste motivatsioonilise treeningkeskkonna tajumise võrdlus võistlustulemustega
    (Tartu Ülikool, 2014) Vassil, Karin; Hein, Vello, juhendaja; Tartu Ülikool. Kehakultuuriteaduskond; Tartu Ülikool. Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Objektiivselt mõõdetud kehalise aktiivsuse seosed psühholoogiliste konstruktidega kehalises kasvatuses = The relationships between objectively physical activity and psychological constucts in physical education
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2018) Kaasik, Kadi; Hein, Vello, juhendaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetaja autonoomsust toetava ja kontrolliva käitumise seostest õpilaste motivatsiooniga kehalises kasvatuses = Relations between teacher's autonomy supportive and controlling behaviour and students motivation in physical education
    (Tartu Ülikool, 2015) Järveoja, Liis; Hein, Vello, juhendaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetaja kontrolliva ja autonoomsust toetava käitumise seosed õpilaste psühholoogiliste vajaduste ohustamise ja frustratsiooniga
    (Tartu Ülikool, 2016) Kallavus, Kristjan; Hein, Vello, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut; Tartu Ülikool. Kehalise kasvatuse ja spordi õppekava
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetaja kontrolliva käitumise seosed õpilaste psühholoogiliste vajadustega ja agressiivse käitumisega
    (Tartu Ülikool, 2014) Mahoni, Kristina; Hein, Vello, juhendaja; Tartu Ülikool. Kehakultuuriteaduskond; Tartu Ülikool. Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetamise motivatsiooni hindamine Harjumaa kehalise kasvatuse ja klassiõpetajate näitel
    (Tartu Ülikool, 2013) Kallus, Kristi; Hein, Vello, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpilaste ja õpetajate motivatsiooni seostest õpilaste autonoomsust toetava ja kontrolliva käitumisega
    (Tartu Ülikool, 2014) Rebane, Kärt; Hein, Vello, juhendaja; Tartu Ülikool. Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut; Tartu Ülikool. Kehakultuuriteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Planeeritud käitumise komponentide ja motivatsiooni seos objektiivselt mõõdetud vaba aja kehalise aktiivsusega 12-14 aastastel õpilastel = Correlation between the components of theory of planned behaivior, motivation and objectively measured leisure time physical activity among 12-14 year students
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2018) Abner, Janno; Hein, Vello, juhendaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Praktikant-õpetaja käitumise mõju õpilaste motivatsioonilise õpikeskkonnaga seotud faktoritele kooli kehalises kasvatuses
    (Tartu Ülikool, 2014) Vaher, Kersti; Hein, Vello, juhendaja; Tartu Ülikool. Kehakultuuriteaduskond; Tartu Ülikool. Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Psühholoogiliste vajaduste ja motivatsiooni seosed objektiivselt mõõdetud kehalise aktiivsusega vabal ajal 12-14 aastastel õpilastel = Objectively measured leisure-time physical activity and its associations with psychological needs and motivation amoung 12-14 year-old students
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2018) Liivsoo, Liina; Hein, Vello, juhendaja
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet