Browsing by Author "Idol, Karl-Martin"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Chuck Palahniuk's "Fight club" as an example of transgressive fiction(Tartu Ülikool, 2018) Idol, Karl-Martin; Leijen, Djuddah Arthur Joost, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Inglise filoloogia osakondTöö peamine eesmärk on vaadelda Chuck Palahniuki teost “Kaklusklubi” kui hälbekirjanduse žanri alla kuuluvat raamatut. Täpsemini uurisin, kuidas “Kaklusklubi” tegelased protesteerivad tarbimise ja tarbimisühiskonna vastu ja kuidas nende tegevusi on kujutatud. Kuna tarbimisühiskonnavastasus on “Kaklusklubis” läbiv teema ja see käivitab kogu sündmusteahela, siis arvan, et just seeläbi on hea vaadelda tegelaste käitumist ja proovida aru saada nende tehtud otsustest. Töö koosneb sissejuhatusest, teoreetilisest ja empiirilisest osast ning kokkuvõttest. Sissejuhatuses kirjeldan uuritava teema olulisust ja annan ülevaate, mis inspireeris kirjanik Chuck Palahniukiut kirjutama teost “Kaklusklubi”. Teoreetilise osaga annan põgusa ülevaate hälbekirjanduse žanrist ja tarbimisühiskonnas arengust Ameerikas. Empiirilises osas analüüsin tarbimisühiskonnavastasust “Kaklusklubis”. Teema analüüsimiseks kasutan ohtralt kirjeldusi raamatus, kuna raamat on kirjutatud in medias res narratiivis ja nii on lugejal teemast lihtsam aru saada, sest kõik on omavahel seotud.Item Using literature to develop critical thinking skills in upper secondary students(Tartu Ülikool, 2020) Idol, Karl-Martin; Rajamäe, Pilvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Anglistika osakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondCritical thinking skills are important in the twenty-first century. Access to information is relatively easy nowadays, and therefore students need to be able to approach it critically in order to understand whether the information that they are receiving is either true or false. One way how to develop critical thinking skills in students is to use literary texts in English as a foreign language classes. The aim of this MA thesis is to find out whether literature can be used to develop critical thinking skills in upper secondary students. To do that the author created eight lesson plans based on Aldous Huxley’s dystopian novel Brave New World.