Sirvi Autor "Jakobson, Valeria" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 3 3
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , A summary report of the research project “Russian Child in Estonian General Education School”(Tartu Ülikool Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus, 2011) Kello, Katrin; Masso, Anu; Jakobson, Valeria“Russian Child in Estonian General Education School”, a four-year (2008–2011) research project carried out by the Centre for Educational Research and Curriculum Development of the University of Tartu, aims to study the transition of Russian upper secondary schools to Estonian-medium instruction from the perspective of the attitudes, perceptions and experiences of target groups (students, teachers and school leaders). The objectives include offering a systematic review of the arguments related to different perspectives on the transition, and studying the perceptions of both the transition itself as well as its contexts. The project has been commissioned by the Estonian Ministry of Education and Research.listelement.badge.dso-type Kirje , Uurimisprojekti “Vene laps venekeelse üldhariduskooli eestikeelses õppes” koondaruanne(Tartu Ülikool Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus, 2011) Kello, Katrin; Masso, Anu; Jakobson, ValeriaTartu Ülikooli haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskuse nelja-aastase (2008—2011) uurimis-projekti Vene laps venekeelse üldhariduskooli eestikeelses õppes ülesanne on uurida venekeelsete gümnaasiumite eestikeelsele õppele üleminekut sihtrühmade (õpilased, õpetajad ja koolijuhid) hoiakute, arusaamade ja kogemuste perspektiivist. Eesmärkideks on tuua süstematiseeritult välja üleminekuga seostuvate seisukohtade eeldusi ja põhjendusi ning jälgida nelja aasta jooksul nii ülemineku enda kui ka selle konteksti tajumist. Projekti tellija on Haridus- ja Teadusministeerium.listelement.badge.dso-type Kirje , Vene õppekeelega kooli juht üleminekul eestikeelsele õppele: vajadused, ootused, hoiakud(Tartu Ülikool Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus, 2009) Jakobson, ValeriaKäesolev analüüs annab ülevaate 2008. aastal venekeelsete gümnaasiumite juhtkonnaliikmete seas läbi viidud küsitluse tulemustest. Küsitluse eesmärk oli uurida nii koolijuhtide isiklikku valmisolekut ja hoiakuid ülemineku suhtes kui ka strateegiaid, mida nad on kasutanud või kavatsevad kasutada õppeainete eestikeelsele õppele ülemineku toetamiseks. Ankeet paluti täita venekeelse kooli sellel juhtkonnaliikmel (direktoril või õppealajuhatajal), kes tegeles gümnaasiumis eestikeelsele õppele üleminekuga seotud ülesannetega (kõige) otsesemalt.