Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Kaarna, Risto" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kõrghariduse rahvusvahelistumise strateegia vahehindamine
    (PRAXIS, 2011) Tamtik, Merli; Kirss, Laura; Beerkens, Maarja; Kaarna, Risto
    Rahvusvahelistumisest on kujunenud kõrgharidusmaastiku 21. sajandi üks olulisemaid fenomene, mis muudab ja mõjutab haridussüsteeme ning vormib kõrghariduspoliitikat. Riiklikul tasandil võimaldab rahvusvahelistumine kaasa aidata inimressursside arengule, strateegiliste liitude loomisele, kõrgharidusteenuste ekspordi kaudu majandustegevuse hoogustumisele ning riigi maine tõstmisele. Institutsioonilisel tasandil võib see muuhulgas tähendada sissetulekuallikate mitmekesistumist, uute teadmiste loomise intensiivistumist, tudengite ja õppejõudude arengut, partnerluse ja välisülikoolidega koostööprojekte tihenemist ning õppekavade sisulist muutumist.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Meditsiinilise erivajadustega laste üldhariduse korralduse analüüs
    (PRAXIS, 2011) Paat, Gerli; Kaarna, Risto; Aaviksoo, Ain
    Uuringu ülesandeks on analüüsida kehalistest haigustest tingitud hariduslike erivajadustega ehk meditsiiniliste erivajadustega lastele suunatud üldhariduse korraldust Eestis ning pakkuda välja lahendusi, kuidas luua neile eeldusi igakülgseks arenemiseks teistega võrdväärsetel alustel. Lähtuvalt eelnimetatud eesmärgist on uuringul järgmised lähteülesanded: 1) analüüsida laste arvu Eestis, kes vajavad kehalise haiguse tõttu pidevat meditsiinilist hoolt (st on meditsiiniliste erivajadustega), sh koolis: 2) analüüsida meditsiiniliste erivajadustega lastele suunatud hariduskorraldust Eestis olemasolevate andmete, analüüside ja prognooside põhjal; 3) koondada rahvusvaheline kogemus meditsiiniliste erivajadustega lastele hariduse andmise korraldusest mujal maailmas; 4) selgitada välja meditsiiniliste erivajadustega laste üldhariduse saamise erinevad võimalused võrdväärselt kõigi teiste lastega.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet