Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Kaska, Katrina" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Tugevuste ja raskuste küsimustiku enesekohase, vanemate ja õpetajate versiooni psühhomeetrilised omadused
    (Tartu Ülikool, 2019) Kaska, Katrina; Kastepõld-Tõrs, Kaia, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut
    Käesolev magistritöö on osa suuremast projektist, mille eesmärgiks on kohandada laste ja noorukite psüühikahäireid skriinivate testide (Tugevuste ja nõrkuste küsimustik (The strengths and difficulties questionnaire), Achenbachi küsimustik, Child behavior checklist, Youth self-report questionnaire, Teacher Report Form) kohandamine Eesti oludele. Magistritöö eesmärgiks on uurida tugevuste ja raskuste küsimustiku (TRK) psühhomeetrilisi omadusi. Valimisse kuulus 2350 last, neist 370 kuulus kliinilisse, 1980 normgruppi. Eesti laste tulemused nii enesekohastes testides kui vanemate hinnangul olid veidi madalamad kui Suurbritannias. Originaalküsimustiku viiefaktoriline struktuur ei leidnud kinnitava faktoranalüüsi tulemustes täielikku kinnitust. Reliaablusnäitajad olid nii enesekohaste- kui vanemate ja õpetajate küsimustike puhul head. Üldvalimi enesekohasel küsimustikul esines üsna hea eristusvõime, kuid prosotsiaalsuse skaala ei eristanud psüühikahäirega lapsi tervetest.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet