Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Keller, Margit" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 11 11
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Coping with Consumer Culture: Elderly Urban Consumers In Post-Soviet Estonia.
    (2005) Keller, Margit; Vihalemm, Triin
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Emerging Consumer Types in Transition Culture: Consumption Patterns of Generational and Ethnic Groups in Estonia.
    (2008) Keller, Margit; Kalmus, Veronika; Kiisel, Maie
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Freedom calling: Telephony, mobility and consumption in post-socialist Estonia.
    (Sage Publications, 2005) Keller, Margit
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kestlik areng – kuidas sellest mõelda ja mida selleks teha?
    (2023) Keller, Margit
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kuidas parandada maailma? Kommunikatsioon sotsiaalsete muutuste kujundamisel
    (Tartu Ülikool, 2013-05) Vihalemm, Triin; Keller, Margit; Kiisel, Maie
    Õpiku sihtrühmaks on nii alles õppivad kui ka juba tegutsevaid kommunikatsioonispetsialistid, projektijuhid eraettevõtteis, riigiasutustes või vabaühenduses, kel tuleb teha kampaaniaid ja projekte mis püüavad sihtrühmi panna teistmoodi mõtlema ja tegutsema. Näiteks oma tervist hoidma või rahaga targemalt ümber käima. Suured sotsiaalsed muutused põhinevad inimeste argipraktikate muutusel – selleks, et need oleksid jätkusuutlikud ka pärast kampaania lõppu, tuleb tunda sihtrühmade argielu komplekssust ja rajada oma eesmärgid sellele. Lahendused ei ole kinni üksikisiku peas, toimijaid piiravad seehulgas paljud keskkondlikud ja sotsiaalsed tegurid. Õpikus on rohkelt küsimusi ja ülesandeid analüüsiks ja mõtlemiseks, mis aitavad kogu lähenemist samm-sammult omandada, samuti rakenduslikke juhiseid, kuidas oma sotsiaalse muutuse programmi üles ehitada. Õpiku sisu on kirjutatud ETF grandi 9017 toel ning välja antud TÜ kirjastamistoetusega.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Lapsed, turg ja meedia: kas on põhjust paanikaks?
    (2008) Keller, Margit; Kalmus, Veronika
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Needs, Desires and the Experience of Scarcity: Representations of recreational shopping in post-Soviet Estonia.
    (Sage Publications, 2005) Keller, Margit
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Representations of consumer culture in post-soviet Estonia: transformations and tensions
    (1999) Keller, Margit; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduskond; Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Return to the `Consuming West': Young People's Perceptions about the Consumerization of Estonia.
    (Sage Publications, 2003) Keller, Margit; Vihalemm, Triin
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Tarbimiskultuuri pinged tänapäeva Eestis.
    (2004) Keller, Margit; Keller, Margit
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Young Estonians and Danes as Online Shoppers – A Comparative Study.
    (Sage Publications, 2008) Keller, Margit; Raamat , Reelika; Tufte, Birgitte; Martensen, Anne

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet