Sirvi Autor "Keller, Margit" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 11 11
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Coping with Consumer Culture: Elderly Urban Consumers In Post-Soviet Estonia.(2005) Keller, Margit; Vihalemm, Triinlistelement.badge.dso-type Kirje , Emerging Consumer Types in Transition Culture: Consumption Patterns of Generational and Ethnic Groups in Estonia.(2008) Keller, Margit; Kalmus, Veronika; Kiisel, Maielistelement.badge.dso-type Kirje , Freedom calling: Telephony, mobility and consumption in post-socialist Estonia.(Sage Publications, 2005) Keller, Margitlistelement.badge.dso-type Kirje , Kestlik areng – kuidas sellest mõelda ja mida selleks teha?(2023) Keller, Margitlistelement.badge.dso-type Kirje , Kuidas parandada maailma? Kommunikatsioon sotsiaalsete muutuste kujundamisel(Tartu Ülikool, 2013-05) Vihalemm, Triin; Keller, Margit; Kiisel, MaieÕpiku sihtrühmaks on nii alles õppivad kui ka juba tegutsevaid kommunikatsioonispetsialistid, projektijuhid eraettevõtteis, riigiasutustes või vabaühenduses, kel tuleb teha kampaaniaid ja projekte mis püüavad sihtrühmi panna teistmoodi mõtlema ja tegutsema. Näiteks oma tervist hoidma või rahaga targemalt ümber käima. Suured sotsiaalsed muutused põhinevad inimeste argipraktikate muutusel – selleks, et need oleksid jätkusuutlikud ka pärast kampaania lõppu, tuleb tunda sihtrühmade argielu komplekssust ja rajada oma eesmärgid sellele. Lahendused ei ole kinni üksikisiku peas, toimijaid piiravad seehulgas paljud keskkondlikud ja sotsiaalsed tegurid. Õpikus on rohkelt küsimusi ja ülesandeid analüüsiks ja mõtlemiseks, mis aitavad kogu lähenemist samm-sammult omandada, samuti rakenduslikke juhiseid, kuidas oma sotsiaalse muutuse programmi üles ehitada. Õpiku sisu on kirjutatud ETF grandi 9017 toel ning välja antud TÜ kirjastamistoetusega.listelement.badge.dso-type Kirje , Lapsed, turg ja meedia: kas on põhjust paanikaks?(2008) Keller, Margit; Kalmus, Veronikalistelement.badge.dso-type Kirje , Needs, Desires and the Experience of Scarcity: Representations of recreational shopping in post-Soviet Estonia.(Sage Publications, 2005) Keller, Margitlistelement.badge.dso-type Kirje , Representations of consumer culture in post-soviet Estonia: transformations and tensions(1999) Keller, Margit; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduskond; Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakondlistelement.badge.dso-type Kirje , Return to the `Consuming West': Young People's Perceptions about the Consumerization of Estonia.(Sage Publications, 2003) Keller, Margit; Vihalemm, Triinlistelement.badge.dso-type Kirje , Tarbimiskultuuri pinged tänapäeva Eestis.(2004) Keller, Margit; Keller, Margitlistelement.badge.dso-type Kirje , Young Estonians and Danes as Online Shoppers – A Comparative Study.(Sage Publications, 2008) Keller, Margit; Raamat , Reelika; Tufte, Birgitte; Martensen, Anne