Browsing by Author "Keller, Margit"
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Coping with Consumer Culture: Elderly Urban Consumers In Post-Soviet Estonia.(2005) Keller, Margit; Vihalemm, TriinItem Emerging Consumer Types in Transition Culture: Consumption Patterns of Generational and Ethnic Groups in Estonia.(2008) Keller, Margit; Kalmus, Veronika; Kiisel, MaieItem Freedom calling: Telephony, mobility and consumption in post-socialist Estonia.(Sage Publications, 2005) Keller, MargitItem Kestlik areng – kuidas sellest mõelda ja mida selleks teha?(2023) Keller, MargitItem Kuidas parandada maailma? Kommunikatsioon sotsiaalsete muutuste kujundamisel(Tartu Ülikool, 2013-05) Vihalemm, Triin; Keller, Margit; Kiisel, MaieÕpiku sihtrühmaks on nii alles õppivad kui ka juba tegutsevaid kommunikatsioonispetsialistid, projektijuhid eraettevõtteis, riigiasutustes või vabaühenduses, kel tuleb teha kampaaniaid ja projekte mis püüavad sihtrühmi panna teistmoodi mõtlema ja tegutsema. Näiteks oma tervist hoidma või rahaga targemalt ümber käima. Suured sotsiaalsed muutused põhinevad inimeste argipraktikate muutusel – selleks, et need oleksid jätkusuutlikud ka pärast kampaania lõppu, tuleb tunda sihtrühmade argielu komplekssust ja rajada oma eesmärgid sellele. Lahendused ei ole kinni üksikisiku peas, toimijaid piiravad seehulgas paljud keskkondlikud ja sotsiaalsed tegurid. Õpikus on rohkelt küsimusi ja ülesandeid analüüsiks ja mõtlemiseks, mis aitavad kogu lähenemist samm-sammult omandada, samuti rakenduslikke juhiseid, kuidas oma sotsiaalse muutuse programmi üles ehitada. Õpiku sisu on kirjutatud ETF grandi 9017 toel ning välja antud TÜ kirjastamistoetusega.Item Lapsed, turg ja meedia: kas on põhjust paanikaks?(2008) Keller, Margit; Kalmus, VeronikaItem Needs, Desires and the Experience of Scarcity: Representations of recreational shopping in post-Soviet Estonia.(Sage Publications, 2005) Keller, MargitItem Representations of consumer culture in post-soviet Estonia: transformations and tensions(1999) Keller, Margit; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduskond; Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakondItem Return to the `Consuming West': Young People's Perceptions about the Consumerization of Estonia.(Sage Publications, 2003) Keller, Margit; Vihalemm, TriinItem Tarbimiskultuuri pinged tänapäeva Eestis.(2004) Keller, Margit; Keller, MargitItem Young Estonians and Danes as Online Shoppers – A Comparative Study.(Sage Publications, 2008) Keller, Margit; Raamat , Reelika; Tufte, Birgitte; Martensen, Anne