Sirvi Autor "Keller, Margit" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 11 11
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Coping with Consumer Culture: Elderly Urban Consumers In Post-Soviet Estonia.(2005) Keller, Margit; Vihalemm, TriinKirje Emerging Consumer Types in Transition Culture: Consumption Patterns of Generational and Ethnic Groups in Estonia.(2008) Keller, Margit; Kalmus, Veronika; Kiisel, MaieKirje Freedom calling: Telephony, mobility and consumption in post-socialist Estonia.(Sage Publications, 2005) Keller, MargitKirje Kestlik areng – kuidas sellest mõelda ja mida selleks teha?(2023) Keller, MargitKirje Kuidas parandada maailma? Kommunikatsioon sotsiaalsete muutuste kujundamisel(Tartu Ülikool, 2013-05) Vihalemm, Triin; Keller, Margit; Kiisel, MaieÕpiku sihtrühmaks on nii alles õppivad kui ka juba tegutsevaid kommunikatsioonispetsialistid, projektijuhid eraettevõtteis, riigiasutustes või vabaühenduses, kel tuleb teha kampaaniaid ja projekte mis püüavad sihtrühmi panna teistmoodi mõtlema ja tegutsema. Näiteks oma tervist hoidma või rahaga targemalt ümber käima. Suured sotsiaalsed muutused põhinevad inimeste argipraktikate muutusel – selleks, et need oleksid jätkusuutlikud ka pärast kampaania lõppu, tuleb tunda sihtrühmade argielu komplekssust ja rajada oma eesmärgid sellele. Lahendused ei ole kinni üksikisiku peas, toimijaid piiravad seehulgas paljud keskkondlikud ja sotsiaalsed tegurid. Õpikus on rohkelt küsimusi ja ülesandeid analüüsiks ja mõtlemiseks, mis aitavad kogu lähenemist samm-sammult omandada, samuti rakenduslikke juhiseid, kuidas oma sotsiaalse muutuse programmi üles ehitada. Õpiku sisu on kirjutatud ETF grandi 9017 toel ning välja antud TÜ kirjastamistoetusega.Kirje Lapsed, turg ja meedia: kas on põhjust paanikaks?(2008) Keller, Margit; Kalmus, VeronikaKirje Needs, Desires and the Experience of Scarcity: Representations of recreational shopping in post-Soviet Estonia.(Sage Publications, 2005) Keller, MargitKirje Representations of consumer culture in post-soviet Estonia: transformations and tensions(1999) Keller, Margit; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduskond; Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakondKirje Return to the `Consuming West': Young People's Perceptions about the Consumerization of Estonia.(Sage Publications, 2003) Keller, Margit; Vihalemm, TriinKirje Tarbimiskultuuri pinged tänapäeva Eestis.(2004) Keller, Margit; Keller, MargitKirje Young Estonians and Danes as Online Shoppers – A Comparative Study.(Sage Publications, 2008) Keller, Margit; Raamat , Reelika; Tufte, Birgitte; Martensen, Anne