Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Kerb, Britten" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eesti üldhariduskoolide õpetajate teadmised lapseea traumast
    (Tartu Ülikool, 2019) Kerb, Britten; Schults, Astra, juhendaja; Morton, Brenda Marie, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut
    Uurimistöö eesmärgiks oli uurida Eesti üldhariduskoolide õpetajate teadmisi lapseea traumast. Valimi moodustasid 49 pedagoogi kaheksast üldhariduskoolist, kes vastasid internetipõhisele küsimustikule. Tulemustest selgus, et enam kui pooled õpetajad ei tea, mida teha, kui nad kahtlustavad, et õpilane on kogenud traumat. Õpetajad hindasid, et raskusi valmistab trauma sümptomite ära tundmine, trauma läbi elanud õpilase probleemse käitumisega toime tulemine ja õpilasega suhtlemine. Lapseea traumat käsitlenud täiendkoolitustel oli osalenud 1/3 õpetajatest. Ilmnes, et täiendkoolitustel osalenud õpetajad hindasid oma lapseea trauma alaseid teadmisi mõnevõrra kõrgemalt.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet