Browsing by Author "Kilgi, Karl"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Koodikloonide tuvastamine lainikutega(2014) Kilgi, Karl; Karus, SiimFor different reasons, developers may produce code that is cloned. It has a negative impact on code quality and code clones are one of the most frequent problems that may appear in a software project. Code clones have an influence on the difficulty of maintaining code, which results in loss of time and money. In this thesis we will propose solution for code clone detection by using wavelet analysis. Wavelet analysis has been found to be extremely useful for clone detection in image processing and financial market analysis. Wavelets have the benefit of allowing comparisons than span different scales and strength. It also benefits a lot from parallelisation, which has become more affordable thanks to GPU computing and cloud computing advances. Thus, it makes sense to evaluate wavelet analysis for solving problems in software engineering as well. The code clone detection algorithm made in this thesis will be language independent and its usefulness will be evaluated in finding different type of clones and compared against existing solutions.Item LEGO MINDSTORMS NXT’ga ühilduva prototüüpimislaua tutvustus ja ülesanded(Tartu Ülikool, 2011) Kilgi, Karl; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutAntud bakalaureusetöö eesmärgiks oli eestikeelse dokumentatsiooni loomine LEGO MINDSTORMS NXT’ga ühilduva prototüüpimislaua firmalt HiTechnic kohta. Töö annab põhjaliku ülevaate NXT prototüüpimislauast, selle tehnilistest aspektidest ning ka rakendusvõimalustest. Seda tööd on võimalik alusena kasutada tulevikus koolides erinevate tundide huvitavamaks muutmisel. Bakalaureusetöö käigus valminud materjal läheb kasutusse Kooliroboti projekti raames, mistõttu on see koostatud võimalikult kergesti mõistetavalt. Sellest peaksid lihtsalt aru saama ka kesk- ja põhikooli õpetajad, õpilased. Töös on jälgitud teiste LEGO MINDSTORMS NXT’ga seonduvate tööde struktuuri ning on jaotatud kolmeks peatükiks. Esimeses peatükk annab ülevaate prototüüpimise ning NXT prototüüpimislaua olemusest ning selle tähtsamatest komponentidest. Selgitatakse paralleelselt lahti ka töös uuritava prototüüpimislaua tehnilised omadused ning selle suhtluse NXT põhiplokiga. Teine peatükk on keskendunud NXT prototüüpimislaua kasutamise selgitamisele - nii mehaanilise kui ka programmeerimise osas. Viimases neist on lahti seletatud NXT prototüüpimislaua programmeerimine NXT-G ning natuke madalatasemelises Not Exactly C keeles. Viimane peatükks sisaldab endas nelja kolme erineva raskustasemega ülesandeid, mida on võimalik lahendada eelnevalt omandatud materjali põhjal. Ülesannete koostamisel on arvestatud, et need hõlmaksid NXT prototüüpimislaua põhilisi funktsioone. Esimesed kaks keskenduvad NXT prototüüpimislaua digitaalühenduste ja kahendsüsteemi loogika õpetamisele, kuid järgmised juba reaalsete andurite ehitamisele. Ülesanded on kirjas kujul, mis lihtsustavad nende õppematerjalidena kasutamist.