Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Laanpere, Mart" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 3 3
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Avatud noortekeskuste olukorra kordusuuring
    (Eesti Noorsootöö Keskus, 2010) Taru, Marti; Mäe, Rene; Laanpere, Mart; Reiska, Epp; Tallinna Ülikool
    Tallinna Ülikooli Rahvusvaheliste ja Sotsiaaluuringute Instituudi poolt läbiviidud noortekeskuste kordusuuringu eesmärgiks oli anda ülevaade noortekeskuste olukorrast kolmes valdkonnas: noortekeskuste toimemehhanismid, noortekeskuste panus ühiskonda ja noortekeskuste elujõulisus. Eraldi kvalitatiivse uuringuna viidi läbi Saue Noortekeskuse juhtumiuuring, mille tarbeks toimus 5 individuaal- ja 2 grupiintervjuud ning lisaks koguti vaatlusmaterjali. Saue Noortekeskus valiti juhtumiuuringu läbiviimiseks mitmel kaalutlusel, sh seetõttu, et keskus asub maa ja linna piiril ning seetõtu annab Saue Noortekeskuse juhtumi uurimine teavet nii suurele linnale kui väikesele asulale omastest protsessidest ja karakteristikutest.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    IKT ja Eesti koolikultuur
    (Tartu Ülikool, 2003) Marandi, Triin; Luik, Piret; Laanpere, Mart; Adojaan, Kristjan; Uibu, Krista
    Uurimuse käigus otsiti vastuseid järgmistele küsimustele: 1) Millised on erinevused õpetajate diskursustes (IKT kasutamise eesmärgid ja põhjused, sellest tulenev kasu, sellega seonduvad probleemid ja ohud)? 2) Milline teoreetiline/kontseptuaalne raamistik sobib kõige paremini kaasaegse õpikeskkonna analüüsiks, s.h. IKT mõju hindamiseks? 3) Milline on kooli juhtimise ja õpetajate täienduskoolituse osa IKT-ga seotud uuenduste elluviimisel koolis? 4) Millised on need innovaatilised, Eesti oludes tulemuslikud strateegiad, mis aitavad kaasa IKT-ga seotud uuenduste elluviimisele koolis?
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    IKT ja teised läbivad teemad üldhariduskooli õppekavas
    (Tallinna Ülikool, 2008) Pata, Kai; Laanpere, Mart; Matsak, Erika; Reiska, Priit
    Käesolev uuring keskendub läbiva teema „Infotehnoloogia ning meedia“ rakendamisele Eesti koolides. Uuringu peaeesmärgiks on hetkeolukorra kaardistamine, mis võimaldaks paremini planeerida teadmistepõhisesse infoühiskonda jõudmise efektiivseid strateegiaid eelkõige uue riikliku õppekava arendamise kontekstis.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet