Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Marran, Tanel" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Developing a Volleyball Game with an AI Opponent Using Reinforcement Learning
    (Tartu Ülikool, 2021) Marran, Tanel; Matiisen, Tambet, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut
    This thesis integrates reinforcement learning into a game development project by creating a competitive volleyball game, where the user can play against an artificial intelligence (AI) trained using reinforcement learning techniques. The work elaborates on what reinforcement learning is, brings forth some of the challenges of adding machine learning to a game, describes the development environment Unity and its machine learning package ML-Agents as well as analyzes the finished game and its AI.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet