Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Meier, Heidi" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eesti õpilaste kirjaoskus: 2008/2009. õppeaasta emakeeleolümpiaadi tulemused
    (Tallinna Ülikool, 2010) Kerge, Krista; Meier, Heidi
    Uurimuse eesmärk on olümpiaadi piirkonnavooru tulemusi üldistada ning teha neist võimalikke järeldusi õpiprotsessi mõistmiseks, õppekava- ja eksamiarenduseks ning iga-päevaste õpifookuste kujundamiseks, et arendada funktsionaalset ja kriitilist kirjaoskust eesti õppekeelega kooli eesti keele ja muudes tundides. Nüüdseks on uus riiklik õppe-kava valmis ja kehtib seaduse alusel alates 2010. õ-a sügisest iga õpiastme alustajatele. Seetõttu saab järeldusi kasutada vaid edasises töös.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õppijate käitumismustrid programmeerimisülesande lahendamisel: logifailide analüüs
    (2018) Meier, Heidi; Eno Tõnisson
    Programmeerimise õppimisel on suur osa iseseisval ülesannete lahendamisel ning õpetajad ei näe, kuidas õppijad tulemuseni jõuavad, eriti on see nii MOOC-idel (vaba juurdepääsuga e-kursustel). Programmeerimisülesannete lahendamise protsessi uurimine võib anda õpetajale väärtuslikku informatsiooni. Magistritöös seati eesmärgiks programmeerimiskeskkonna Thonny logifailide põhjal leida vastused järgmistele küsimustele: Millist informatsiooni on võimalik Thonny logifailidest koguda õppijate tegevuse kohta? Millised on õppijate erinevad käitumismustrid programmeerimisülesannete lahendamisel MOOC-i "Programmeerimise alused" kokkuvõtva arvestusülesande näitel? Milliseid õppijatüüpe saab eristada ülesande lahendamise käitumismustrite alusel? Õppijate käitumismustrite analüüsimisel võeti aluseks, kas nad lahendasid ülesannet järk-järgult või mitte, s.t kas nad kirjutasid programmi osade kaupa ja vahepeal ka testisid selle tööd või testisid esimest korda alles siis, kui olid suurema osa lahendusest valmis kirjutanud. MOOC-i kokkuvõtva arvestusülesande lahenduste kontekstis saab öelda, et nendest seitsmest õppijast, kellel läks kõige kauem aega ning oli kõige rohkem veateateid ja korduvaid veateateid, ei töötanud keegi järk-järgult.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet