Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Milani, Fredrik Payman" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Ametialaste arenguplaanide digitaliseerimine Helmeses
    (2016) Stimmer, Oliver; Milani, Fredrik Payman
    Käesolev töö on ametialaste arenguplaanide digitaliseerimisest Helmeses. Helmes on\n\rrahvusvaheline tarkvaraarendus ettevõte, mis soovib tagada oma töötajatele tipptasemel\n\rametialase arengu maailmas. Selleks on Helmes välja töötanud arenguplaanid tarkvaraarendajatele. Arenguplaan sisaldab struktuursel kujul kompetentside tasemeid, taseme ootuste kirjeldusi ja soovitusi, mida, millal ja kuidas vastavaid kompetentse efektiivselt omandada.\n\r\n\rEnne käesolevat tööd oli arenguplaan Helmeses füüsilise vihikuna. Füüsilisel vihikul on\n\rmitmeid puudusi, näiteks on füüsiliste vihikute sisu uuendamine keeruline.\n\rTöö eesmärgiks on lahendada probleemid ametialase arenguplaani füüsilise vihiku kujul\n\rolemisega selliselt, et oleks võimalik luua, hallata ja arendada arenguplaane. Töö autor teostab ärianalüüsi, et tuvastada reaalne ärivajadus, analüüsib hetke olukorda ning leiab lahenduse, mis lahendab hetke probleemid ja vajadused.\n\r\n\rTöö käigus arendati veebirakendus, mis võimaldab hallata arenguplaane ja olla kursis töö-\n\rtajate ametialase arenguga. Tulemusena on kõigil Helmese spetsialistidel ajakohane arenguplaan ning töötajate ametialast arengut on võimalik paremini toetada.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Nõuete tuvastamine BPMN mudelitest
    (2015) Valvas, Sander; Milani, Fredrik Payman
    Tarkvarasüsteemi loomiseks on väga oluline mõista, millised on tegelikud vajadused ja nende rahuldamist takistavad piirangud. Nõuete tuvastamise käigus õpitakse tundma ümbritsevat keskkonda ja tehakse kindlaks kasutajate ning teiste osapoolte vajadused. Üheks peamiseks kohaks, kust nõudeid leida, on hetkel kasutatavad süsteemid (protsessid, organisatsioon, keskkond ja kasutatavad infosüsteemid). Kasutusel olevaid protsesse kujutatakse tihti graafiliselt mudelitena ja need mudelid kujutavad endast väga olulist informatsiooniallikat nõuete tuvastamisel. BPMN mudelid on saanud väga populaarseks ja neid kasutatakse tihti süsteemide kirjeldamiseks, kuid vaatamata sellele, et nad on väärtuslikud teadmiste allikad, kasutatakse neid nõuete tuvastamisel siiski harva. Üheks selliseks põhjuseks on asjaolu, et puuduvad konkreetsed ja põhjalikud juhised, mis aitavad süstemaatiliselt mudelist nõudeid tuvastada. Selles töös esitletakse meetodit funktsionaalsete nõuete tuvastamiseks BPMN mudelitest. Meetod läbib süsteemselt kõiki nõude komponente ja annab juhised, kuidas BPMN mudelist komponendi kohta informatsiooni leida ning annab lisaks kogumi küsimusi, mida valdkonna spetsialistidele esitada, et nõue oleks põhjalik, järjepidev, piiritletud ja nõutava detailsusega. Loodud meetodit rakendati ka juhtumiuuringu käigus ja tõestati, et uus meetod on rakendatav ning on struktureeritud lähenemine nõuete tuvastamiseks. Meetod tuvastas rohkem nõudeid kui meetod, mis oli algselt kasutusel juhtumi organisatsiooni poolt ja tuvastatud nõuded olid ka parema kvaliteediga. Meetodi rakendamine võttis märkimisväärselt vähem aega, tuvastamise protsess oli hästi kontrollitav, see võimaldas täpsemalt hinnata tuvastamisele kuluvat aega ja seeläbi on meetodit kasutades lihtsam protsessi planeerida ja ülesandeid delegeerida.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet