Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Muldma, Maia, juhendaja" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 4 4
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Lapse muusikaline ettevalmistus üleminekul lasteaiast kooli: Võrumaa haridusasutuste näitel
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2014) Nirk, Maire; Muldma, Maia, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaõpetaja
    Käesoleva uurimistöö probleem: miks lasteaia muusikaõpetajad ei pööra piisavalt tähelepanu lapse muusikalisele ettevalmistusele üleminekul lasteaiast kooli? Tulenevalt probleemist on magistritöö eesmärgks uurida välja, kuivõrd on muusikaõpetajd teadlikud ja kuidas nad rakendavad muusikaõpetuse mõjuvõimalusi laste koolivalmiduse kujundamisel.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Muusikalise folkloori mõju 6-7-aastase lapse sotsiaalkultuurilise identiteedi kujundamisele (Viimsi valla lasteaedade näitel)
    (Tartu Ülikool, 2013) Pedaste, Merike; Muldma, Maia, juhendaja; Kraav, Inger; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Muusikaliste tegevuste kaasmõju 5-6-aastaste laste sidusa eesti keele omandamisel Ida-Virumaa lasteaia näitel
    (Tartu Ülikooli Narva kolledž, 2025) Dubova, Irina; Muldma, Maia, juhendaja; Tartu Ülikool. Narva Kolledž; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetaja enesekehtestamine III kooliastme muusikatundides Viljandimaa koolide õpetajate arvamuste põhjal
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) Kukka, Kertu; Muldma, Maia, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikapedagoogika; Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia
    Käesolev magistritöö keskendub õpetaja enesekehtestamisele koolitundides. Töö kirjutaja eesmärk on selgitada välja õpetajate arvamus enesekehtestamise vajalikkuse kohta ning III kooliastme muusikatundides kasutatavad enesekehtestamismeetodid.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet