Sirvi Autor "Muldma, Maia, juhendaja" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 4 4
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Lapse muusikaline ettevalmistus üleminekul lasteaiast kooli: Võrumaa haridusasutuste näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2014) Nirk, Maire; Muldma, Maia, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaõpetajaKäesoleva uurimistöö probleem: miks lasteaia muusikaõpetajad ei pööra piisavalt tähelepanu lapse muusikalisele ettevalmistusele üleminekul lasteaiast kooli? Tulenevalt probleemist on magistritöö eesmärgks uurida välja, kuivõrd on muusikaõpetajd teadlikud ja kuidas nad rakendavad muusikaõpetuse mõjuvõimalusi laste koolivalmiduse kujundamisel.listelement.badge.dso-type Kirje , Muusikalise folkloori mõju 6-7-aastase lapse sotsiaalkultuurilise identiteedi kujundamisele (Viimsi valla lasteaedade näitel)(Tartu Ülikool, 2013) Pedaste, Merike; Muldma, Maia, juhendaja; Kraav, Inger; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Muusikaliste tegevuste kaasmõju 5-6-aastaste laste sidusa eesti keele omandamisel Ida-Virumaa lasteaia näitel(Tartu Ülikooli Narva kolledž, 2025) Dubova, Irina; Muldma, Maia, juhendaja; Tartu Ülikool. Narva Kolledž; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Õpetaja enesekehtestamine III kooliastme muusikatundides Viljandimaa koolide õpetajate arvamuste põhjal(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) Kukka, Kertu; Muldma, Maia, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikapedagoogika; Eesti Muusika- ja TeatriakadeemiaKäesolev magistritöö keskendub õpetaja enesekehtestamisele koolitundides. Töö kirjutaja eesmärk on selgitada välja õpetajate arvamus enesekehtestamise vajalikkuse kohta ning III kooliastme muusikatundides kasutatavad enesekehtestamismeetodid.