Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Otsing, Henri" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Gelassenheit kui olemisajaloolise mõtlemise tee
    (Tartu Ülikool, 2016) Otsing, Henri; Parhomenko, Eduard, juhendaja; Tartu Ülikool. Filosoofiateaduskond; Tartu Ülikool. Filosoofia osakond
    Käesolevas töös püüan esitada sissevaate Heideggeri käsitlusse mõtlemise olemusest nii, nagu see leidub tema „hilisemas“, olemisajaloolises mõtlemises. Seejuures katsungi leida pigem olemisajaloolise kui Heideggeri mõtlemise vaatepiiri. Sellega tahan märku anda, et nimetatud mõtlemine, selle mõtlemise maastik, teatud mõttes ei vaja Heideggeri – mõelgem siin võrdlusena teose ja kunstniku sarnasele vahekorrale. Siiski on Heidegger olemisajaloolise mõtlemise „avanud“ ning teel otsitava vaatepiiri poole langen ka ise mõnes kohas histoorilisse arutellu.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    A moral ideal for international law: Vattel on state and territory
    (Tartu Ülikool, 2021) Otsing, Henri; Piirimäe, Pärtel, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Filosoofia osakond
    In historia juris gentium contentiones convenire inter principia nationis libertatis et prosperitatis gentium iam diu notissimarum quaestionum fuit. Haec tractatio contradictionem in Ius Gentium de Vattelio (MDCCLVIII) promptam investigat, et censet Vattelium duo principia per notionem civitatis moralem convenire. Haec tractatio utpote enim putat notionem civitatum qua “personarum moralium” – ex proportione nationum et individuorum seu aequalitate adduxit – enodere aliquas causas in Vatteliano. Causae sunt hae divisa in partes tres. Prima, imperium proprium – accusationes colonialismi efficiens – etiam qua elementum societatis moralis gentium intellegi possit. Alia, recusationem Vattelii civitatis maximae fortasse significationem libertatis moralis nationis interpretatum possit, non defensionem civitatum minimarum. Et tertia, territorium civitatis per se ex corpore populi adductum est, sed adfert nullum latiorem nationalismum.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet