Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Pedaste, Margus" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 6 6
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Classroom digital technology integration – a double-edged sword? Engaging and practical yet harmful
    (Tartu Ülikool, 2023) Raave, Doris Kristina; Roldan Roa, Eric; Pedaste, Margus; Saks, Katrin; Saks, Katrin, juhendaja; Pedaste, Margus, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Haridusteaduse valdkonna doktoriõppe uuringu vahearuanne
    (Tartu Ülikool, 2010) Ots, Aivar; Leijen, Äli; Pedaste, Margus
    Aruandes kirjeldatav haridusvaldkonna doktoriõppe uuring algatati Tartu Ülikooli Pedagogicumis 2009. aastal ESF programmi Eduko alategevuse 1.1.2 toel. Uuringu eesmärgiks on kirjeldada Eesti ülikoolides haridusvaldkonnas doktoriõppe toimimist ning osutada asjaoludele, mida võiks seostada doktoriõppe tulemuslikkuse varieerumisega ning mille osas on ülikoolides võimalik panustada doktoriõppe tõhustamisse.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kaasav haridus
    (Tartu Ülikooli Kirjastus, 2024-09-24) Aus, Kati; Kaudne, Lii; Kivirand, Tiina; Leijen, Äli; Nelis, Pille; Pastarus, Kaja; Pedaste, Margus; Poom-Valickis, Katrin; Silm, Gerli; Šuman, Carolina; Urm, Ada
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetajad ja koolijuhid väärtustatud professionaalidena
    (OECD, 2020) Taimalu, Merle; Uibu, Krista; Luik, Piret; Leijen, Äli; Pedaste, Margus
    TALIS (The Teaching and Learning International Survey) on OECD poolt läbiviidav rahvusvaheline õpetamise ja õppimise uuring, millega kogutakse andmeid õppekeskkonna ja õpetajate töötingimuste kohta. TALISe eesmärk on hankida võtmetähtsusega andmeid õpetajate, õpetamise ja õpetajate rolli kohta õppeprotsessis nii riiklikul kui rahvusvahelisel tasandil. Andmete analüüs võimaldab võrrelda sarnaste väljakutsetega riike, et õppida erinevatest lähenemisviisidest ja nende mõjust õpikeskkonnale koolides ning arendada välja tipptasemel õpetaja elukutse. Uuring on ühtlasi heaks võimaluseks õpetajatele ja koolijuhtidele avaldada oma arvamust ning anda sellega panus hariduspoliitika kujundamisse. Eesti on osalenud kõigis TALIS uuringutes. Esimene TALIS uuring viidi läbi 2008. aastal ning selles osales 24 riiki. 2013. aastaks kasvas osalejate arv juba 34 riigini. Hetkel toimuvad ettevalmistused TALIS 2018 läbiviimiseks. Uuringus osalemiseks on oma soovi avaldanud ca 48 riiki (mõned riigid ei osale tervikuna, vaid esindatud on teatud piirkonnad). Testuuring viidi Eesti koolides läbi 1.-28.02.2017 ning põhiuuring toimus 2018. aasta märtsist maini. Põhiuuringusse valiti juhuvalimi teel igast riigist 200 kooli ning neist 20 õpetajat, kes õpetavad 7.-9. klassides ja koolijuht. Võrreldavuse huvides on 2018 teemadering kavandatud suhteliselt sarnane 2013. aastale. Uuriti: õpetajate õpetamispraktikate kvaliteeti ja õpetamisega seotud uskumusi; õpikeskkonda (koole ja õpetajaid puudutavaid üldisi tegureid); koolijuhtimise olulisust; õpetajate professionaalseid praktikaid ja klassikeskkonda; õpetajate esma- ja täiendusõppe asjakohasust; õpetamise parendamist läbi õpetajate professionaalse arendamise, hindamise ja tagasisidestamise; kooli kliimat, õpikeskkondi ja suhteid erinevate sidusrühmadega; õpetajate eneseefektiivsust ja tööga rahulolu; õpetajate avatust innovatsioonile; võrdsuse ja mitmekesisusega seotud teemasid.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Problem solving in web-based learning environment
    (2006) Pedaste, Margus; Sarapuu, Tago, juhendaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Uurimisprojekti "Süstemaatiline kirjanduse ülevaade õpikäsituse nüüdisaegsuse hindamiseks sobivate mõõtevahendite leidmiseks" raport
    (Tartu Ülikool, 2017) Tamm, Anni; Pedaste, Margus; Leijen, Äli; Peitel, Triin; Saks, Katrin
    Raportis koosneb kahest erinevast peatükist: 1) nüüdisaegne õpikäsitus - vaatleb õppimist läbi viie erineva metafoori (omandamine, osalemine, avastamine, tajumine ja harjutamine) ning esitab nüüdisaegse õpikäsituse mudeli, milles on määratletud nii õpikäsituse elemendid kui nende kaudu saavutatavd eesmärgid ja sihid. 2) nüüdisaegse õpikäsituse mõõtmine, milles kirjeldatakse õpikäsituse hindamise võimalusi ning antakse süstemaatilised kirjanduse ülevaated kahe õpikäsituse hindamise parameetri (emotsioonid ja eneseregulatsioon) kohta.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet