Sirvi Autor "Raudsepp, Lennart" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 5 5
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Kehalise kasvatuse õpetamise tingimused ja olukord Eesti koolides(Eesti Sporditeabe Sihtasutus, 2008) Raudsepp, Lennart; Veskimets, Ester; Võsaste, Annely; Kaljurand, Anu; Eesti Sporditeabe SihtasutusKooli kehalise kasvatuse eesmärki on viimase kümnekonna aasta jooksul hakatud paljudes riikides revideerima. Selle põhjuseks ei ole niivõrd vajadus kehalise kasvatuse õppekava reformimise järele, kuivõrd muutused ühiskonnas laiemalt ning sellest tulenevalt ka kooliõpilaste käitumisharjumustes. Üheks oluliseks teguriks, mis mõjutab õpilaste liikumist ning sportimist puutuvaid hoiakuid ja motiive, on vaba aja tegevuste hüppeline kasv. Televisioon, arvutid, videomängud, virtuaalne suhtlemine internetis ja teised kehaliselt passiivsed vaba aja veetmise vormid on viinud olukorrani, kus lapsed veedavad keskmiselt 4 tundi päevas arvuti või teleri taga. Teadlased on välja arvutanud, et teleri vaatamisele ja arvuti kasutamisele kuluv aeg on lapse 16ndaks eluaastaks summaarselt suurem kui ühelegi teisele ärkveloleku tegevusele kuluv aeg. Ja see trend süveneb. Kui võtta arvesse ka kooliõpilaste üha suurenev õppekoormus, polegi imestada, et kooliõpilastest vaid iga neljas on kehaliselt piisavalt aktiivne. Käesolev uuring on teostatud Tartu Ülikooli spordi sotsiaalteaduste õppetooli poolt Eesti Vabariigi Kultuuriministeeriumi tellimusel. Uuringu eesmärgiks on analüüsida kehalise kasvatuse õpetamise olukorda ja tingimusi Eesti koolides ning hinnata millised muutused on aine õpetamisel toimunud võrreldes 2003.a.Kirje Liigutusõpetus(Tartu Ülikool, 2013-12-10) Raudsepp, LennartE-kursuse eesmärgiks on ülevaate andmine inimese liigutustegevuste juhtimise ja omandamise alustest.Kirje Pallimängude organisatsioon Eestis(Eesti Sporditeabe Sihtasutus, 2006) Sommer, Sven; Matsin, Tõnis; Raudsepp, Lennart; Naeris, Virge; Klaos, Heigo; Tartu ÜlikoolSportmängude organisatsiooni tegevuse efektiivsust käsitletakse käesoleva uurimuse raames eraldi. Seda mitte sellepärast, et sportmängude alaliitude ja klubide tegevus oleks kardinaalselt erinev nn individuaalspordialade organisatsioonide tegevusest. Peamine põhjus, lähtudes meie uurimuse kesksest paradigmast, ressursside teooriast, on seotud tõdemusega, et sportmängude rahvusvahelise konkurentsivõime saavutamiseks on vaja rohkem ressursse. Organisatsioonilistest ressurssidest on lisaks individuaalspordialade alaliitude efektiivse tegevuse ressurssidele vajalikud mitmed sellised ressursid, mida individuaalalade edukuse saavutamiseks vaja ei ole.Kirje Spordisotsioloogia(Tartu Ülikool, 2012-05) Raudsepp, LennartBeSt programmi toetusel loodud e-kursus annab ülevaate spordi rollist tänapäeva ühiskonnas võimaldades lahti mõtestada seoseid spordi ja perekonna, spordi ja poliitika, spordi ja majanduse ning paljude teiste nähtuste vahel.Kirje Tippspordi organisatsioon Eestis(Eesti Sporditeabe Sihtasutus, 2006) Sommer, Sven; Matsin, Tõnis; Raudsepp, Lennart; Naeris, Virge; Klaos, Heigo; Tartu ÜlikoolKäesoleva projekti üheks eesmärgiks on analüüsida vabatahtliku sektori erinevate tasandite spordiorganisatsioonide tegevust, lähtudes organisatsiooniteooria kaasaegsetest seisukohtadest. Viimase kümnekonna aasta jooksul on Eesti spordiorganisatsioonid liikunud erinevaid arenguteid pidi. Osa alaliite ning spordiklubisid on suutnud arenguks piisavaid ressursse leida, teised, vastupidi, takerdunud nii vahendite kui ka ideede puudusesse. Millised ressursid on aga organisatsiooni arenguks hädavajalikud, milliste puudumist saab kompenseerida teiste vahenditega ning millised ressursid on spordiorganisatsiooni arenguks vähetähtsad?