Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "SURVEYLANG" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 3 3
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Esimese Euroopa keeleoskuse uuring
    (2012) SURVEYLANG
    Euroopa Komisjoni otsus uuringuks tekkis vajadusest anda osalevatele riikidele võrreldavad andmed võõrkeelte oskuse kohta, jagada häid kogemusi keelte õppimisest, õppemeetoditest ja õppekavadest. Euroopa keeleoskusuuringu üheks eesmärgiks on ka luua keeleoskuse indikaator, et oleks võimalik mõõta, kui edukalt on jõutud Euroopa Ülemkogu 2002. a Barcelonas seatud eesmärgini. Barcelonas kutsus Euroopa Ülemkogu üles edasistele tegevustele, et ‘parandada põhioskusi, eelkõige vähemalt kahe võõrkeele õpetamise kaudu väga varases eas’ . Euroopa Komisjoni algatatud uuring on esimene selline keeleoskuse uuring. 2005. a kavandas Euroopa Komisjon üksikasjaliku Euroopa keeleoskusuuringu strateegia.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    First European Survey on Language Competences
    (SURVEYLANG, 2012) SURVEYLANG
    The European Survey on Language Competences (ESLC), the first survey of its kind, is designed to collect information about the foreign language proficiency of students in the last year of lower secondary education (ISCED2) or the second year of upper secondary education (ISCED3) (UNESCO 1997) in participating countries or country communities (referred to herein as educational systems). The intention was ‘not only to undertake a survey of language competences but a survey that should be able to provide information about language learning, teaching methods and curricula.” (European Commission 2007a). As the European Commission (2005) states, ‘it is important for Member States to be able to contextualise the data‘, and thus the language tests should ‘be complemented by questionnaires to teachers and pupils to gather contextual information’.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Keeleeksamite sidumine Euroopa keeleõppe raamdokumendiga: õppimine, õpetamine ja hindamine
    (INNOVE, 2012) SURVEYLANG
    Käsiraamatu põhieesmärk on aidata eksamikeskustel töötada välja, viia ellu ja analüüsida läbipaistvat ja praktilist metoodikat, mis võimaldab jätkata tõhusalt oma eksami(te) sidumist Euroopa keeleõppe raamdokumendiga (edaspidi: raamdokument). Tegemist ei ole ainuvõimaliku juhisega, mille abil testi raamdokumendiga siduda, ja ühelgi eksamikeskusel ei ole kohustust seda teha. Kui aga eksamikeskus soovib väita, et tema eksamid on seotud raamdokumendi keeleoskustasemetega, võivad käsiraamatus sisalduvad meetodid olla abiks väidete tõesuse kinnitamisel.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet