Browsing by Author "Sepp, Andreas"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Lõpmatu protseduurilise taristuga maailma genereerimine(2018) Sepp, Andreas; Raimond-Hendrik Tunnel; Eero VainikkoKäesolev magistritöö kirjeldab uudset algoritmi lõpmatu deterministliku maailma genereerimiseks koos üldlevinud tehislike ja looduslike struktuuridega, mis leiduvad parasvöötme asustatud piirkondades. Kuna lõpmatuid maailmu tuleb genereerida jupikaupa ning ilma ühegi naabruses oleva tüki olemasoluta, on genereeritavate struktuuride järjepidev ja deterministlik genereerimine keeruline. Kirjeldatav algoritm kasutab eksponentsiaalse genereerimise metoodikat, mis võimaldab genereerida erineva suurusega struktuure alates liiklusmärkidest kuni pikkade jõgedeni. Algoritm genereerib erinevat tüüpi lõpmatuid teede võrgustikke, nimedega linnu ja külasid, elektriliine ja levinumaid liiklusmärke nagu kiiruspiirangud ja suunamärgid. Asulatest väljaspool olev maastik genereeritakse kolme üldlevinud maakasutuse kategooria vahel – metsandus, viljakasvatus ning looduskaitsealad. Lisaks kirjeldatavale algoritmile antakse ülevaade eelnevast teadustööst lõpmatu protseduurilise maailma genereerimise valdkonnas ning kirjeldatakse edasiarendusvõimalusi lõpmatute asustatud maailmade genereerimiseks.Item Protseduuriline lõpmatu maastiku genereerimine(2016) Sepp, Andreas; Peder, Ahti; Tunnel, Raimond-HendrikKäesolevas bakalaureusetöös kirjeldatakse müraalgoritme nagu väärtusmüra, Perlini müra ja simpleksmüra ning nende praktilisi rakendusi pseudolõpmatu maastiku genereerimiseks. Töös kirjeldatav autori loodud maastiku genereerimise algoritm genereerib mitmekülgset maastikku, jagades maailma bioomide ehk makroökosüsteemide vahel ning seejärel kujundades neid erineva pinnase, maastiku kuju ning taimkattega. Algoritm on implementeeritud programmeerimiskeeles C# ja mängumootoriga Unity loodud rakendusena.