Browsing by Author "Tammaru, Terttu"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Digiõpiku koostamine II kooliastme digimeedia õppeteema näitel(Tartu, 2018) Tammaru, Terttu; Palts, Tauno, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituutMagistritöös kirjeldatakse II kooliastme informaatika digiõpiku loomist Digimeedia õppeteema näitel. Töö teoreetilises pooles antakse ülevaade informaatika õppekavast, digiõpiku loomisel olulistest osadest ning õpiku loomisel aluseks olnud kontseptsioonist. Magistritöö eesmärgiks on toetudes Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse kontseptsioonile (Lorenz et al., 2017), luua ja katsetada II kooliastme digiõpiku Digimeedia õppeteema 35 tunni ainekava, tunnikavasid ja materjale. Metoodiliselt kirjeldatakse töös Digimeedia õppeteema ainekava, tunnikavade ja tunni materjalide koostamise protsessi ning antakse ülevaade saabunud tagasisidest. Töö tulemusena valminud materjale on retsenseeritud ja piloteeritud erinevate ekspertide ja õpetajate poolt, kelle ettepanekute ja arvamusega arvestati materjalide koostamisel. Lisaks korraldati õpetajatele täiendkoolitus, et tutvustada digiõpiku teemade õpetamise metoodikat. Magistritöö käigus valminud õppeteema ja selle materjalide abil on informaatikaõpetajatel või teiste ainete õpetajatel võimalus oma tunde planeerida, saada teemade käsitlemiseks ideid ning lähenemisvõimalusi.Item Tudengite õpiharjumused Arvuteooria kursuse näitel(Tartu Ülikool, 2016) Tammaru, Terttu; Hõim, Terje, juhendaja; Tart, Lauri, kaasjuhendaja; Tartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituut; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondKäesolevas bakalaureusetöös kaardistatakse üliõpilaste tegevust loodus- ja täppisteaduste valdkonna matemaatika ja statistika instituudi matemaatika eriala kohustuslikul kursusel „Arvuteooria“ (MTMM.00.012). Teoreetilises pooles antakse lühike ülevaade õppimisest ning sellega seotud harjumustest, hoiakutest, oskustest ning strateegiatest. Peamine osa tööst keskendub 2014/2015. ja 2015/2016. õppeaastate kevadsemestritel kursusel „Arvuteooria“ osalenute seas läbi viidud kvantitatiivsel uuringul ning intervjuudel, mille abil antakse ülevaade üliõpilaste tegevusest ja selle mõjust tulemustele.