Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Tropp, Kristiina, juhendaja" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 15 15
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Arenguvestluste efektiivsuse hindamise kriteeriumid ja kasuteguri suurendamise võimalused koolis
    (Tartu Ülikool, 2011) Kuris, Silja; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Taru Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Hüperaktiivsete laste vanemate arvamused koostööst lasteaia õpetajaga
    (Tartu Ülikool, 2012) Pärnaste, Kristiina; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    I kooliastme õpetajate ja lapsevanemate arusaam koolikiusamisest
    (Tartu Ülikool, 2011) Jõgisuu, Siret; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Taru Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Katse kontrollida võrdlevalt individuaal- ja grupitöö tõhusust eksperimendi abil II kooliastmes
    (Tartu Ülikool, 2012) Ilves, Liis; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kiusamiskäitumise ja prosotsiaalsete oskuste seosed sotsiaalse staatuse ja tajutud populaarsusega 5.-6. klassi poistel ja tüdrukutel
    (Tartu Ülikool, 2013) Pent, Kristin; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut
    Magistritöö eesmärgiks oli uurida, millised seosed on otsese kiusamise, kaudse kiusamise, küberkiusamise, prosotsiaalsete oskuste ning sotsiaalse eelistuse, sotsiaalse mõjukuse ja tajutud populaarsuse vahel ning kas nendes seostes on erinevusi poiste ja tüdrukute puhul. Uurimus viidi läbi 5.-6. klassides, kus kaaslaste nominatsiooni meetodiga koguti andmeid 292 õpilase kohta, neist 134 (46%) olid poisid ja 158 (54%) tüdrukud. Tulemustest selgus, et tüdrukud said poistest enam nominatsioone prosotsiaalsete oskuste ja sotsiaalse eelistuse osas, poisse nimetati enam kui tüdrukuid otsese kiusamise puhul. Samuti leiti, et prosotsiaalsed oskused olid positiivselt seotud sotsiaalse eelistusega ning kõik kiusamise liigid olid positiivselt seotud tajutud populaarsusega nii poiste kui tüdrukute puhul.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Koolivägivalla ning kiusamise ennetamisele ja vähendamisele suunatud tegevused Eesti koolide dokumentides
    (Tartu Ülikool, 2010) Vaiksoo, Triin; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Laste arusaamised valetamise tähendusest ja selle hindamisest
    (Tartu Ülikool, 2011) Vassiljev, Triin; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Lasteaiaõpetajate hinnangud nende nõustamisvajadusele ja võimalustele nõustamist saada
    (Tartu Ülikool, 2013) Tammisaar, Merili; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Mentori ja nooremõpetaja vaheline usaldus ja koostöö kutseaasta vältel
    (Tartu Ülikool, 2012) Saadjärv, Liis; Tropp, Kristiina, juhendaja; Niilo, Airi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetajate teadmised aktiivsus- ja tähelepanuhäirest
    (Tartu Ülikool, 2013) Leppsaar, Annika; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetajate teadmised lapseea depressioonist
    (Tartu Ülikool, 2012) Hokkonen, Kristel; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Sisehindamine ja lasteaed kui õppiv organisatsioon Senge viie distsipliini alusel
    (Tartu Ülikool, 2011) Parve, Raido; Tropp, Kristiina, juhendaja; Kink, Toomas, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Tahteline tähelepanu ja selle arendamine koolieelses lasteasutuses
    (Tartu Ülikool, 2012) Kukk, Kärt; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Taimetundmine 3. ja 6. klassi õpilaste näitel
    (Tartu Ülikool, 2012) Madisson, Triin; Olbrei, Marianne, juhendaja; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Vanaisade tähenduse avaldumine koolieelikute lugudes kahe lasteia näitel
    (Tartu Ülikool, 2012) Makke, Krista; Teller, Margit, juhendaja; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet