Browsing by Author "Tropp, Kristiina, juhendaja"
Now showing 1 - 15 of 15
- Results Per Page
- Sort Options
Item Arenguvestluste efektiivsuse hindamise kriteeriumid ja kasuteguri suurendamise võimalused koolis(Tartu Ülikool, 2011) Kuris, Silja; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Taru Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Hüperaktiivsete laste vanemate arvamused koostööst lasteaia õpetajaga(Tartu Ülikool, 2012) Pärnaste, Kristiina; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem I kooliastme õpetajate ja lapsevanemate arusaam koolikiusamisest(Tartu Ülikool, 2011) Jõgisuu, Siret; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Taru Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Katse kontrollida võrdlevalt individuaal- ja grupitöö tõhusust eksperimendi abil II kooliastmes(Tartu Ülikool, 2012) Ilves, Liis; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Kiusamiskäitumise ja prosotsiaalsete oskuste seosed sotsiaalse staatuse ja tajutud populaarsusega 5.-6. klassi poistel ja tüdrukutel(Tartu Ülikool, 2013) Pent, Kristin; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituutMagistritöö eesmärgiks oli uurida, millised seosed on otsese kiusamise, kaudse kiusamise, küberkiusamise, prosotsiaalsete oskuste ning sotsiaalse eelistuse, sotsiaalse mõjukuse ja tajutud populaarsuse vahel ning kas nendes seostes on erinevusi poiste ja tüdrukute puhul. Uurimus viidi läbi 5.-6. klassides, kus kaaslaste nominatsiooni meetodiga koguti andmeid 292 õpilase kohta, neist 134 (46%) olid poisid ja 158 (54%) tüdrukud. Tulemustest selgus, et tüdrukud said poistest enam nominatsioone prosotsiaalsete oskuste ja sotsiaalse eelistuse osas, poisse nimetati enam kui tüdrukuid otsese kiusamise puhul. Samuti leiti, et prosotsiaalsed oskused olid positiivselt seotud sotsiaalse eelistusega ning kõik kiusamise liigid olid positiivselt seotud tajutud populaarsusega nii poiste kui tüdrukute puhul.Item Koolivägivalla ning kiusamise ennetamisele ja vähendamisele suunatud tegevused Eesti koolide dokumentides(Tartu Ülikool, 2010) Vaiksoo, Triin; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondItem Laste arusaamised valetamise tähendusest ja selle hindamisest(Tartu Ülikool, 2011) Vassiljev, Triin; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Lasteaiaõpetajate hinnangud nende nõustamisvajadusele ja võimalustele nõustamist saada(Tartu Ülikool, 2013) Tammisaar, Merili; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Mentori ja nooremõpetaja vaheline usaldus ja koostöö kutseaasta vältel(Tartu Ülikool, 2012) Saadjärv, Liis; Tropp, Kristiina, juhendaja; Niilo, Airi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Õpetajate teadmised aktiivsus- ja tähelepanuhäirest(Tartu Ülikool, 2013) Leppsaar, Annika; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Õpetajate teadmised lapseea depressioonist(Tartu Ülikool, 2012) Hokkonen, Kristel; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Sisehindamine ja lasteaed kui õppiv organisatsioon Senge viie distsipliini alusel(Tartu Ülikool, 2011) Parve, Raido; Tropp, Kristiina, juhendaja; Kink, Toomas, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Tahteline tähelepanu ja selle arendamine koolieelses lasteasutuses(Tartu Ülikool, 2012) Kukk, Kärt; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Taimetundmine 3. ja 6. klassi õpilaste näitel(Tartu Ülikool, 2012) Madisson, Triin; Olbrei, Marianne, juhendaja; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Vanaisade tähenduse avaldumine koolieelikute lugudes kahe lasteia näitel(Tartu Ülikool, 2012) Makke, Krista; Teller, Margit, juhendaja; Tropp, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut