Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Valdmann, Ana" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 3 3
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Determining categories of self – efficacy and levels of teacher ownership following promotion of science teacher’s operational needs
    (2018-05-14) Valdmann, Ana; Rannikmäe, Miia, juhendaja; Holbrook, Jack Barrie, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond
    Tänapäeva ühiskonna tulevikusuundumused eeldavad kõigi selle liikmete senisest paremat arusaamist loodusteadustest ja tehnoloogiast tagamaks nende aktiivset ja vastutustundlikku osalemist sotsiaalsetes otsustusprotsessides ja teadmistepõhises innovatsioonis. Ühe võimaliku vastusena antud väljakutsele nähakse sotsiaalsete ja tehnoloogiliste aspektide ning uurimusliku lähenemise senisest tõhusamat rakendamist loodusteaduste õpetamisel-õppimisel. Antud eesmärgi saavutamiseks tuleks teha olulisi muudatusi üldhariduskooli loodusteaduste õpetamisel ning loodusteaduste õpetajate ettevalmistamisel. Käesoleva doktoritöö eesmärgiks oli töötada välja teaduslikult põhjendatud loodusainete õpetajate täiendkoolitusprogramm, mis toetaks õpetajate enesetõhusust “haridus loodusteaduste kaudu” lähenemisviisi rakendamisel ning selle lähenemisviisi omaksvõttu. Käesoleva doktoritöö tulemusena täiendati konstruktivistlikku sotsiaal-kultuurilise koolitusmudelit ja töötati välja loodusainete õpetajate koolitusvajadusi mõõtev uurimisinstrument. Fenomenograafilist analüüsi rakendades jõuti järeldusele, et õpetajate õpikäsituses toimunud muutuste ja uue lähenemisviisi omaksvõtu kategooriad saab jagada kolmeks: paradigmaatiline, eksperimentaalne ja emotsionaalne. Kategooriad on hierarhilise struktuuriga ja eristavaks tunnuseks on õpetajate reflektsioonioskus.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Gümnaasiumiastme loodusainete õpetajate arusaamad andekusest ja nende kogemused andekate õpilase märkamisel ning toetamisel
    (Tartu Ülikool, 2025-06-03) Mathiesen Hanna; Valdmann, Ana; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskus
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Inimeseõpetuse eesmärgid ja võimalused Tartu Kommertsgümnaasiumis
    (Tartu Ülikool, 2005) Valdmann, Ana; Kraav, Inger, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet