Browsing by Author "Vihalemm, Triin"
Now showing 1 - 13 of 13
- Results Per Page
- Sort Options
Item Changes in Young People’s Self-Identification and Value Structures in Transitional Estonia.(Joensuun Yliopisto. Karjalan tutkimuslaitoksen raportteja., 2007) Kalmus, Veronika; Vihalemm, Triin; Muukkonen, M.; Sotkasiira, T.Item Coping with Consumer Culture: Elderly Urban Consumers In Post-Soviet Estonia.(2005) Keller, Margit; Vihalemm, TriinItem Crystallizing and Emancipating Identities in Post-Communist Estonia.(Routledge, 2007) Vihalemm, TriinItem Differentsiatsija mentalnostei osnovnõh etnitsheskih grupp v Estonii.(Rossiiskaja Akademija nauk, 2008) Vihalemm, Triin; Kalmus, VeronikaItem Formation of collective identity among russophone population of Estonia(Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, 1999) Vihalemm, TriinItem Integreeritud turunduskommunikatsioon. Traditsioonilised turunduskommunikatsioonikanalid(Tartu Ülikool, 2013) Vihalemm, Triin; Kruusvall, PeeterBeSt programmi toetusel loodud õpiobjekt annab ülevaate turunduskommunikatsiooni ja selle oluliste kanalite kohta. Käsitletavad teemad on järgmised: Turunduskommunikatsiooni kanalite liigitamise võimalused; Turunduskommunikatsiooni kanalite integreerimine praktikas; Integreeritud turunduskommunikatsiooni tõhususe hindamine; Turunduskommunikatsioon offline kanalites; Televisioon; Raadio; Trükimeedia; Välimeedia; Postiteenus, otsepost; Teleturundus; PakendamineItem Kanaliülesed turunduskommunikatsioonivõtted(Tartu Ülikool, 2013) Vihalemm, Triin; Kruusvall, PeeterBeSt programmi toetusel loodud sisupkatt, annab ülevaate turunduskommunikatsiooni oluliste kanalite ning vormide kohta. Käsitletavad teemad (sisukord) on järgmised: Kanaliülesed turunduskommunikatsiooni võtted ja võtete kogumid; Müügitoetus; Sündmusturundus/üritusturundus; Sponsorlus; Tootearendus turunduskommunikatsioonis; Kliendisuhtluse korraldamine; Suusõnaline turundus; Viirusturundus; GeriljaturundusItem Kuidas parandada maailma? Kommunikatsioon sotsiaalsete muutuste kujundamisel(Tartu Ülikool, 2013-05) Vihalemm, Triin; Keller, Margit; Kiisel, MaieÕpiku sihtrühmaks on nii alles õppivad kui ka juba tegutsevaid kommunikatsioonispetsialistid, projektijuhid eraettevõtteis, riigiasutustes või vabaühenduses, kel tuleb teha kampaaniaid ja projekte mis püüavad sihtrühmi panna teistmoodi mõtlema ja tegutsema. Näiteks oma tervist hoidma või rahaga targemalt ümber käima. Suured sotsiaalsed muutused põhinevad inimeste argipraktikate muutusel – selleks, et need oleksid jätkusuutlikud ka pärast kampaania lõppu, tuleb tunda sihtrühmade argielu komplekssust ja rajada oma eesmärgid sellele. Lahendused ei ole kinni üksikisiku peas, toimijaid piiravad seehulgas paljud keskkondlikud ja sotsiaalsed tegurid. Õpikus on rohkelt küsimusi ja ülesandeid analüüsiks ja mõtlemiseks, mis aitavad kogu lähenemist samm-sammult omandada, samuti rakenduslikke juhiseid, kuidas oma sotsiaalse muutuse programmi üles ehitada. Õpiku sisu on kirjutatud ETF grandi 9017 toel ning välja antud TÜ kirjastamistoetusega.Item (Re)Construction of Collective Identities after the Dissolution of the Soviet Union: The Case of Estonia.(2007) Vihalemm, Triin; Masso, AnuItem Return to the `Consuming West': Young People's Perceptions about the Consumerization of Estonia.(Sage Publications, 2003) Keller, Margit; Vihalemm, TriinItem Turunduskommunikatsioonikanalite ja -võtete omavaheline integreerimine(Tartu Ülikool, 2013) Vihalemm, Triin; Kruusvall, PeeterBeSt programmi toetusel loodud õpiobjekt annab ülevaate turunduskommunikatsiooni oluliste kanalite kohta. Käsitletavad teemad: turunduskommunikatsioon mobiilsetes kanalites ehk m-turundus; m-reklaam; m-turundus kaubanduses; QR-kood; kanalite ja võtete omavaheline integreerimine; regulatsioon ja eetika turunduskommunikatsioonis; turunduskommunikatsiooni regulatsiooni põhimõtted ja peamised regulatiivaktid; turunduskommunikatsiooni suunad ja arengud; turunduskommunikatsiooni suunad lähitulevikusItem Veebipõhised turunduskommunikatsioonikanalid(Tartu Ülikool, 2013) Vihalemm, Triin; Kruusvall, PeeterBeSt programmi toetusel loodud õpiobjekt, mis annab ülevaate turunduskommunikatsiooni oluliste kanalite kohta. Käsitletavad teemad (sisukord) on järgmised: Turunduskommunikatsioon online kanalites; Koduleht/kampaanialeht; Uudiskiri ja e-post; Blogi, foorum, mikroblogi; Sotsiaalvõrgustikud; Fotode ja videote jagamise keskkonnad BänneridItem Võõrkeelte oskus ja kasutamine, seos sotsiaalse integratsiooni ja mobiilsusega Eesti ühiskonnas 2002-2003(Tartu Ülikool, 2005) Masso, Anu; Vihalemm, TriinNii võõrkeelte kui emakeele sotsiaalset väärtust kujundab tugevasti Eesti sisenemine üleilmalisse kultuuri- ja majandusruumi. Endisest “konservühiskonnast” on kiiresti kujunenud rahvusvahelistesse meelelahutus- ja infovõrgustikesse lülitunud, avatud kultuuriruumiga ühiskond, kus eesti ja vene keele kõrval tõuseb inglise keele jt võõrkeelte osatähtsus. Analüüsides Eesti elanike võõrkeelte oskust, kasutamist ja hoiakuid, püüame leida vastust küsimusele, milliseid arengu eeldusi loob inimeste keeleline kapital ja kommunikatiivne kogemus Eesti ühiskonnale uues, avatud kultuuri- ja majandusruumis. Käesolevas aruandes antakse ülevaade Eesti elanike võõrkeelte oskuse ja kasutamise ulatusest ning näidatakse, kuidas on keelelis-kommunikatiivne kapital seotud inimeste kohanemisvõime, ettevõtlikkuse, liikumisvalmiduse, ühiskondliku aktiivsuse ja sidususe jt ühiskonna inim- ja sotsiaalset kapitali kujundavate teguritega.