Sirvi Autor "Visnapuu, Uku" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 3 3
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Eesti noorsootöötaja, tema pädevused ja koolitusvajadused(Tartu Ülikool, 2010) Beilmann, Mai; Linno, Merle; Murakas, Rein; Rämmer, Andu; Soo, Kadri; Veltmann, Vello; Veski, Lauri; Visnapuu, UkuNoorsootöötajate pädevuse ja koolitusvajaduste uuringu teostas Euroopa Sotsiaalfondi programmi "Noorsootöö kvaliteedi arendamine" raames sihtasutuse Archimedes Euroopa Noored Eesti büroo tellimusel Tartu Ülikooli sotsioloogia ja sotsiaalpoliitika instituut aastatel 2009-2010. Uuring keskendus noorsootöötajate erialase pädevuse ja koolitusvajaduse hindamisele. Uuringu eesmärk oli kaardistada noorsootöö kutsealal tegutsevate inimeste väljaõpe, pädevus, tegevusvaldkond ja tööülesanded. Sealjuures taheti välja selgitada, milliseid koolitusi on töötajad läbinud, milline on olnud koolituste kvaliteet ning efektiivsus noorsootöötajate professionaalsuse suurendamisel. Lisaks taheti teada saada, kuivõrd on pakutud koolituste valik vastanud noorsootöötajate ootustele ja vajadustele ning mis laadi koolituste järele tuntakse vajadust.Kirje Project and Quality Management(2010) Visnapuu, UkuE-kursuse "Project and Quality Management" õppematerjalid. Project and Quality Management course offers Master of Science in Engineering students a basic understanding of both fields through theoretical background and a team effort of compiling and presenting a project proposal of implementing an innovation: a given quality management system at a fictional organization.Kirje Stardiplats noortele: kuidas oma kogemused maksma panna?(Eesti Noorsootöö Keskus, 2011) Visnapuu, Uku; Reedik, EppSee käsiraamat ongi mõeldud ennekõike noorsootöötajatele, õpetajatele ja karjäärinõustajatele, kes saavad oma tööga mõjutada noori märkama, mõtestama ja hindama oma erinevaid, ka noorsootöö kaudu omandatud õpi- ja töökogemusi, ning uusi kogemusi juurde hankima. Noor, kes oskab oma tegevust analüüsida, suudab teha häid karjääriotsuseid ja on oma valikutes enesekindlam ning ühiskonna- ja tööelus võimekam. Käsiraamat aitab saada ülevaadet noore õppimisest noorsootöös osalemise kaudu, avades selle mitmekesisust kogemusliku õppe vaatenurgast. Käsiraamatu abil soovime juhtida tähelepanu noorsootöö kaudu saadud kogemuste väärtusele noorte läbilöögivõime arengus ning näidata, kuidas noorsootöö kaudu saadud kogemusi nähtavaks muuta nii noortele endile kui ka teistele inimestele nende ümber. Mida enam noor ise teadvustab oma kogemuste tähtsust, seda enam tunnustavad neid kogemusi ka teised – tööandjad, õppeasutused, perekond ja lähedased. Käsiraamatus leidub mitmeid käsitlusi ja töövõtteid, mis aitavad toetada noort, et ta suudaks oma tegevust ja saadud kogemusi analüüsida ja näha, mida ta neist õppinud on ja kuidas end, näiteks tööturul, nähtavaks teha. Näitame, kuidas veenda noori olema aktiivne ja kaasa lööma huvitegevuses, panustama noorte osalusse, samuti jagame praktilisi soovitusi ja nõuandeid igapäevatööks noortega. Muu hulgas leidub siin rohkelt värvikaid väljaütlemisi ja näiteid elust enesest.