Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi kuupäeva järgi

Sirvi Kuupäev , alustades "2025-05-14" järgi

Filtreeri tulemusi aasta või kuu järgi
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Video games, narratives, and complexity
    (Tartu Ülikooli Kirjastus, 2025-05-14) Bellini, Mattia; Grishakova, Marina, juhendaja; Nack, Frank, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond
    Mis teeb videomängud nii võimsaks narratiivseks meediumiks? Minu uurimistöö uurib, kuidas mängude ja mängijate vaheline koostoime loob rikkalikke ja keerulisi kogemusi. Uurides, kuidas videomängude narratiivid on korraldatud ja kuidas mängijad neid ühiselt konstrueerivad, paljastan mehhanismid, mis teevad videomängude narratiivid nii põnevaks. Oma töö esimeses osas võtan lahti veenvate videomängude narratiivide koostisosad. Näitan, kuidas teatud jutustamistehnikad tekitavad mängijates spetsiifilisi emotsionaalseid ja kognitiivseid reaktsioone, pakkudes teadmisi, mis võiksid aidata mängude disaineritel luua rikkalikumaid ja sisukamaid narratiive. Järgnevalt süvenen ma mängude ja mängijate vahelisse dünaamilisse suhtesse, kui nad teevad koostööd tunnetuste loomiseks. Väidan, et see koostöö käitub nagu keeruline süsteem, kus lugematud interaktsioonid loovad midagi, mis on suurem kui selle osade summa. Viimases peatükis viin need kaks teemat kokku: narratiivide keerukus ja sensemakingi keerukus. Näitan, kuidas need kaks omavahel kokku puutuvad, et luua rikkalikke ja mitmekülgseid kogemusi, mida me videomängudes kogeme. Lõpuks näitan, kuidas mängud võivad vähendada meie vaimset koormust, tuginedes ajuteaduses avastatud kognitiivsetele otseteedele. Minu järeldustel on laiad tagajärjed, mis puudutavad selliseid valdkondi nagu narratoloogia, meedia- ja mänguuuringud, mängude disain ja muud, ning need avavad põnevaid võimalusi videomängude kasutamiseks meie maailma keerukuse paremaks kujutamiseks ja uurimiseks.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet