Show simple item record

dc.contributor.authorJoons, Sofia
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakondet
dc.date.accessioned2012-06-15T11:50:42Z
dc.date.available2012-06-15T11:50:42Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/25830
dc.description.abstractMinu lõputöö kirjalik osa toob välja ja analüüsib visuaalkuuldemängu „Vormsi perestroika“ tekkelugu. „Vormsi perestroika“ taga on kogemused, igatsused ja soov näidata seda miskit, mis mind kõige rohkem köidab pärimusmuusikas. Ühel hetkel tundsin, et olemasolevad muusikaareenid jäid väikseks Lars Johan Österblomi ja hiiukandle loo jaoks ning hakkasin otsima uut väljundit. Koos Kristiina Ehiniga jõudsime visuaalkuuldemängu formaadini. Analüüsides oma osa tööprotsessis koos Kristiina Ehiniga keskendun oma varasematele kogemustele erinevatel muusikaareenidel ning seal omandatud muusikurollidele. Selle asemel et luua kronoloogilist arengulugu võtan ma kokku oma tegevusi ja kogemusi enda loodud muusikaareenide ja muusikurollide tüpoloogiaga. Eesmärk on tuvastada ja välja tuua neid faktoreid, mis on mõjutanud ja mõjutavad minu arusaamist pärimusmuusika muusikaareenidest ja pärimusmuusiku rollidest, mis erineval viisil muusikalisi sõnumeid välja toovadet
dc.description.urihttp://tartu.ester.ee/record=b2610011~S1*estest
dc.language.isoetet
dc.publisherTÜ Viljandi Kultuuriakadeemiaet
dc.rightsrestrictedAccesset
dc.subjectüliõpilastöödet
dc.subjectetnomusikoloogiaet
dc.subjectpärimusmuusikaet
dc.subjectmuusikudet
dc.subjectrollid (sotsiol.)et
dc.subjectarenget
dc.subjecteneseanalüüset
dc.titleVisuaalkuuldemängu "Vormsi perestroika" tekkelugu: ühe pärimusmuusiku kogetud muusikaareenide ja rollide analüüset
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record